miércoles, 1 de diciembre de 2010

NOUS CALCETINS DE RUNNING


Avui he estrenat aquestos calcetins per a córrer, jajajaja. Un que estos dies va un poc despistat, i com que m'he deixat a casa els calcetins de running, doncs he tingut que entrenar en els de vestir. Però bé, la veritat és que la diferència, almenys avui no l'he notada. ¿Ens deuen prendre el pel, quan ens arrollen 10 ó 12 €uros per uns calcetins d'eixos que només gastem per a competir? Algun dia tinc que provar de competir en aquestos. Almenys, segur que quan me'ls lleve, em quede en el personal que estiga al meu voltant.

Ja estem al mes de desembre. Mare meua com passa el temps. Recorde en pels i senyals alguns dels últims rodatges llargs fets per muntanya o en bici al mes d'agost, i ja estem quasi a Nadal. Però bé, passa ràpid.....però passa.

L'entreno d'avui:

DIMECRES 01/12/10:

1h09'17" running. Rodatge en progressió per terreny ondulat. 165 m+ a una mitja de 131 ppm i en una màxima de 150.
Ruta: Atzeneta-camí vell de Castelló-gravera-Carrascalet-ctra. Albocàsser-pont Riu Monlleó-pista terme Benafigos-ramblella Benafigos-Venta del Rullo-Atzeneta.

Al principi he tingut unes sensacions regulars, però poc a poc he anat a millor, encara que les meues cames demanen massatge ja. Fa 3 setmanes que no me'n faig i açò no pot ser. Últimament, porte un poc d'abandono  en açò.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

jajajaja...que calcetins mes xulos!! en eixos segur que corres el doble!!

un saludet.

Estela

VicentP dijo...

¿A qué molen?

Jordi quan me'ls pose, sempre me diu "papa jo, papa jo", com a que els vol per a ell.

Salut.