domingo, 19 de diciembre de 2010

DIA BORRÓS

DIUMEGE 19/12/10:

1h49'18" running per muntanya. 675 m+ a una mitja de 123 ppm i en una màxima de 140.
Ruta: Torrocelles-Lloma Bernat-caseta vigilància-senda-Mas del Collet-Foixenta-Mas de Fabra de dalt-Mas de Fabra de Baix-font-Torrocelles.

Entre costipat, cansament acumulat i després d'haver dormint poc més de 4 hores per la festa d'anit, avui el meu cos estava com el temps....borrós. Però lo que més costa i més peresa dona, és posar-se en marxa. Una vegada ho has fet, ja va tot rodat.

He tornat a fer la mateixa ruta que fa dos setmanes, però avui l'he acabada per un lloc diferent. Quan he aplegat al primer encreuament on et pots desviar ja cap a Les Torrocelles, jo he continuat direcció cap al Mas de Fabra de dalt. D'ací m'he desviat cap al Mas de Fabra de baix i he fet cap a la font que hi ha al costat de la senda de la MiM (on berenen els Peregrins de Les Useres el dissabte quan baixen de Sant Joan), i d'ací una altra vegada a Les Torrocelles.

Avui estava tot molt emboirat i no es podia apreciar gaire bé el paissatge. La boira era tant densa, que pareixia una plutja finíssima. I el terreny estava banyat, però no arribava a estar pesat. Córrer en aquestes condicions, la veritat és que m'agrada. Té el seu encant.

Quan he aplegat a Les Torrocelles, li he pegat un "meneo" a la campana. I com que anava brut de fang i banyat, m'he rentat a la font que hi ha dins de l'ermita i després me n'he anat a fer un bon esmorçaret al Ramón. ¡¡ Es tant fàcil disfrutar de coses senzilles !!

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: