miércoles, 22 de diciembre de 2010

TIO MALCRIAT !!!

Avui eixia de Castelló per l'avinguda del cementiri. Quan estava aplegant al semàfor, un home major d'uns 70 anys, en lloc de fer la curva que fan els carrils pintats a terra, ha continuat recte, tirant-se damunt meu. I jo per a que no em pegara, he accelerat. Després s'ha posat darrere meu fent-me llums i pegant bracejades.

Jo he parat a l'empresa Altava, on tenia que fer una entrega. I veig que el tio para, baixa del cotxe, trau llibreta i boli i s'apunta la meva matrícula (no sé que deu pretendre amb açò). I se m'arrima i comença a berrejar, "que si jo estava loco, que si volia matar-lo, que m'havia tirat damunt d'ell, que t'enrecordaràs de mi, que si baixa que te pegaré dos òsties, que si eres un fill de puta". Jo lluny de perdre la calma, m'he limitat a dir-li que ell havia tingut la culpa, que jo no li estava faltant al respecte com ell ho estava fent i que era un maleducat. I ell com veia que jo no entrava al seu joc, cada vegada s'anava encenent més. A aquest tipus de gent l'emprenya més que no entres al seu joc, que posar-se a la seua altura. M'ha faltat convidar-lo a una tila al bar de la gasolinera, per a que se li passaren els nervis. MALCRIAT !!!

En quant a entrenament.

DIMECRES 22/12/10:

58'34" running. Un 8000 per asfalt a 154 ppm de mitja i 160 ppm de màxima.
Ruta: circuit marcant per el polígon de Vall d'Alba.

Aquest entrenament em tocava fer-lo demà. Però mirant aquest matí previsions d'oratge a internet, he vist que per a demà tornàven a donar prou d'aire a migdia, i me negue a tornar a fer un entreno de qualitat on vols controlar el ritme, en eixes condicions. Així que he canvit l'entreno, ja que una canvi com aquest, esta setmana no em trastoca el pla.

Encara que no he anat gens còmode, per el maleït costipat que no acaba de passar-se i que m'ha fet anar massa ofegat, el ritme que he tocat ha segut molt bo. El millor entreno de 8mil dels que he fet aquestes últimes setmanes. El ritme final ha segut de 3'27"/km.

He marcat tots els quilòmetres per baix de 3'30" menys el 7, on el cap m'ha traicionat un poc. I és que fer aquestos entrenos tant canyeros sol, és molt dur. Avui sí que ha segut un entreno dels de atopeeeeeeeeee. Entrenament bo i canyero a la saca !!!

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: