martes, 30 de noviembre de 2010

CORRREDOR GUÍA !!!


El divendres em van proposar fer de corredor guía per al marató de Castelló, per a la gent que vullga fer un temps de 3h15'. Primer em pensava que m'estàven proposant fer-lo tot, cosa que encara que eixe siga un ritme de rodatge d'entrenament, no m'apeteix massa. Ara bé, una vegada em van explicar com tenen estructurats els grups de guies o pràctics, la idea em va agradar.

Cada grup de guies està format per 3 persones. Una d'elles fa el marató sencer, i els altres dos fan cadascú d'ells una mitja marató. Així si algun d'ells falla, sempre està l'altre per a continuar. En el meu cas faria una mitja, o si m'apeteix algo més.

I la tarea consisteix en marcar el ritme de carrera per a fer la marca indicada. En el grup de 3h15' es tracta de marcar un pas per cada quilòmetre de 4'35"/km a 4'37"/km, ritme fàcil en el meu cas i al que rode qualsevol dia entrenant. Serà una manera diferent de viure una cursa, si finalment ho faig.

En quant a l'entrenament, ahir a migdia vam eixir a rodar Cristian i jo per terres albardusques. L'oratge, per a com pintava a primera hora del matí, no va poder ser millor. 

Cristian em va ensenyar un tram nou quasi aplegant al poble, per el que no havia passat mai.

DIMARTS 30/11/10:

1h00'22" running. Rodatge suau per terreny ondulat. 215 m+ a 128 ppm de mitja i 141 de màxima.
Ruta:  Atzeneta-pont de Castelló-pont d'Useres-camí del Castell-granja Otilio-Mas Propet-La Madonya-PR Nevera-plaques solars-senda nova Corral Blanc-senia del Rullo-Atzeneta.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: