jueves, 4 de noviembre de 2010

I MÉS SÈEEEEEEEERIES


DIJOUS 04/11/10:

1h04'46" a peu. Sèries de 4 km. 132 ppm de mitja i 161 de màx.
Pistes atletisme Gaetà Huguet.

Avui el cap m'ha jugat una mala passada. Tenia que fer 3 sèries de 4 km. i quan he acabat la segona, el cap m'ha dit que ja en tenia prou. M'ha fallat com una escopeta de fira.

He fet la primera prou còmode, tant de cames com de pulsacions a un ritme mig de 3'36"/km. I a la segona m'he emocionat des del principi, i una vegada posat ja no he amollat, eixint-me un ritme mig de 3'30"/km. acabant l'últim km. a 3'25". Però com que fa tant de temps que no aprete ni a les cames ni al cap, hauré perdut algo d'eixa capacitat de sacrifici que hi ha que tindre per a completar un entreno dur com aquest, i més tenint en compte que l'he fet a soles. Així que la tercera, s'ha quedar per fer. 

El cap avui no feia més que buscar excuses.....que si vas competir el dissabte passat a Xeste, que és la primera setmana de sèries, que aquest matí has anat a repartir, que estàs ací a les pistes a soles pegant voltes com un boig, que el diumenge vas a una marxa de BTT i arribaràs massa cascat..... ¡¡ Qué collons, cap malfainer, posat les piles, que ja toca !! Mira que tots els anys em costen aquestes sèries llargues a principi de temporada. És lo que hi ha i lo que hi haurà en molts entrenos, per això haurem de tirar mà de recursos mentals (eixos sí que els tinc) per a no desfondar-me, mai millor dit, en entrenos com aquest.

A més fa.......crec que 6 setmanes que no em faig un massatge de cames, lo qual en una setmana de candela com aquesta, també influeix. Demà ja toca visitar al fisio.

¡¡ Redeu, en aquesta entrada no he fet més que queixar-me i posar excuses !! Així que anem a per lo positiu, que són 2 sèries de 4 km. a la saca a ritmes prou bons per a ser principi de temporada i després de molt de temps sense fer qualitat.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: