domingo, 21 de noviembre de 2010

MARXA BTT BORRIOL


DIUMENGE 21/11/10:

Marxa BTT de Borriol, 2h27'35". 43,52 km. i 970 m+ a una mitja de 17,2 km/h. 128 ppm de mitja i 150 de màx. Classificat el 44 de la general.

Mal, mal, molt mal. Així ha anat avui la marxa de BTT. Ja només eixir, les sensacions no eren bones. Ja em va passar el dia de Vilafamés, i confiava en que avui també passara com aquell dia i poc a poc puguera fer una bona remuntada i una cursa prou decent. Però avui no ha passat això. Tot era voler apretar i no poder, així que prompte m'he posat a un ritme suportable, per a poder fer un bon entreno i no acabar fundit. Al final 128 pulsacions de mitja, molt lluny de lo que tenen que ser pulsacions de competició. 

Ha segut una mala competició, o un bon entreno, segons com es vullga mirar. Jo em quede en lo positiu i ho mire com un bon entreno, ja que tant a aquesta marxa com a la de Vilafamés es tractava de canviar un rodatge viu a peu per muntanya, per aquestes competicions.

El recorregut de la marxa m'ha agradat. Té trams de senda molt guapos. Em quede en la "senda de la Coca-Cola" i en la llarga baixada final de cara al poble per la "senda de la Punxosa", que coincideix en un tram que es fa de pujada a la Marxa a Peu de Borriol. Aquestos trams segur que els torne a fer entrenant en algun rodatge.



I l'organització ha segut perfecta. Mai havia vist una cursa, ni de BTT ni a peu, tant ben marcada com aquesta i en tant gent de l'organització escampada per el monte. Hi havia cintes de plàstic i ratlles d'algep en excés, lo qual tindria que passar a totes les curses. I a cada encreuament o lloc conflictiu, a més d'estar molt ben senyalitzat, hi havia algú de l'organització. Dels avituallaments no puc parlar perquè no he parat en cap. L'obsequi a meta, més que correcte, en un bon bocata i beguda i una samarreta. I les dutxes al pabelló poliesportiu, en molt de lloc i molt netes. Organització per a prende exemple.

Lo millor de matí, l'esmorçar amb els meus companys d'entrenament, que avui també han entrenat a Borriol, i la posterior tertúlia fins quasi l'hora de dinar. No tenim remei, se'ns calfa la llengua i no hi ha qui ens pare. Menys mal que no li peguem al carajillo, sino no vull pensar com acabarien aquestes tertúlies.


CLASSIFICACIÓ

VIDEO

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola Vicent, sempre positiu i una experiencia mes amb la btt, jeje!!!! jo vaig pensar que hauries patit averia mecanica perque no te vaig vore i despres al esmorçar tampoc.
A mi em va anar prou be, encara que al eixir de la "coca-cola" vaig notar algo de baixonet, pero hi havia que patir com un ....on!!

A vore quin dia eixim i ens ensenyes eixes rutes per Adzeneta, jejeje!!!!.

VicentP dijo...

Paco, m'alegre que et trobares bé.

Lo d'Atzeneta, quan vullgueu. Tot és qüestio de posar data i triar bici o sabatilles.

Salut.