viernes, 5 de noviembre de 2010

I AVUI, COSTES

DIVENDRES 05/11/10:

45'55" a peu. Costes de 400 m. 200 m+, 119 ppm de mitja i 156 de màx.
Ruta: Atzeneta-camí vell de Castelló-gravera-tornar enrere-costes de 400 m. a la pista del Pou del Guardia-Atzeneta.

Avui hem tocava descans. Però demà tinc boda (i qué poques ganes d'anar !!!) i he tingut que fer l'entreno avui. Després d'haver entrenat ahir per la vesprada, i a més havent apretat, avui quedàven poques ganes de tornar a apretar fent costes, però.....

Muscularment m'he trobat cansat, sobretot de cuàdriceps. A més, normalment al dia següent d'haver fet un entreno fort, el meu cor pareix que tinga un tope posat. Serà la manera que el cos té de dir, que avui no tocava apretar. I per això m'he quedat 7 ó 8 pulsacions per baix de lo que haguera tingut que tocar. Per contrapartida, els temps de les costes han segut prou bons. Millors que les sensacions.

Sempre que faig un entreno d'aquestos, pense que si em veu algú pista amunt a tota llet, aplegant dalt bufant com un búfal i en ganes de sentar-se a terra, baixar una altra vegada, i així unes qüantes vegades, pensarà que no estic bé.

Aquesta vesprada, toca massatge. Demà boda (això sí que és un entrenament de fons). I el diumenge, canvie el rodatge vivet que tenia que fer per muntanya, per la Marxa de BTT de Vilafamés. Així que, cap de setmana intens.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: