miércoles, 17 de noviembre de 2010

DIA SUPERCOMPLET

Avui ha segut un dia d'eixos de no parar ni un segon. M'he alçat a les 6:30 i a les 7:30 ja estava damunt del bouet descarregant un camió. Després feina a l'oficina i cap a Castelló per més feina. Dinar quasi a les 4 de la vesprada i sense descans a la feina. A les 5 a entrenar en el dinar a la gola, lo qual m'ha fet tindre unes sensacions regulars, però si volia entrenar de dia, era lo que tenia que fer. I després a treballar més. Total, que he arribat a casa a les 9 de la nit, damunt en la sensació de que m'han faltat hores.

Seguim sumant.

DIMECRES 17/11/10:

1h20'17" running per terreny ondulat, quasi pla. 126 ppm de mitja i 146 de màx. 155 m+.
Vall d'Alba-camí Corral Nou-La Barona-Rambla direcció a Useres-tornar cap enrere-Vall d'Alba.

No m'agrada gens entrenar a Vall d'Alba, per el fet de que si vols rodar per pistes de terra per pla eixint des de casa, t'has de tirar abans 20 minuts d'asfalt. A Atzeneta quasi que només eixir de casa ja estic a alguna pista. A l'únic lloc que m'agrada entrenar a Vall d'Alba és per el circuit de la cursa que fan, que és ideal per a fer un entrenament de qualitat, en continues pujades i baixades no massa llargues. És un circuit ideal per a posar-se a tope de pulsacions.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

4 comentarios:

Unknown dijo...

Hola Vicent:
La Vall d'Alba és per passetjar pels seus passeigos de palmeres i pels camins asfaltats amb sabates i tratje, ja fa molt de temps que són la capital i tu ets de poble i la cabra tira al monte, així que per a córrer cap al poble i per a lluir tipo a la Vall D'alba.
A TOPE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VicentP dijo...

Jajajajaja, tens tota la raó del món Cristòbal. Jo soc de poble i a la meua "ciutat dormitori" són massa fins.
Salut i muntanya.

Anónimo dijo...

Hola Vicent, teniu tota la rao del mon, no mes els queda pujar fins el passeig "maritim"
la platja, jejeje!!!.

Al lio, Vicent aniras a Borriol a la Marxa BTT? si vas ens veurem per alli, jo anire amb el meu cunyat en plan tranqui, jejeje!!!

Eyyy!!! m´oblidava, soc Paco.

VicentP dijo...

Bon día Paco,

Sí que vaig a la BTT de Borriol. A mi també em tocarà eixir a mig gas. Ja fa dies que estava apuntat, i fa dos dies m'han convidat a un sopar de compromís que no puc dir que no. Però bé, suarem un rato i després un bon esmorçar.

Ens veiem el diumenge.