martes, 25 de enero de 2011

8 SETMANES PER A LA MEUA PRIMERA ULTRA

En aquesta queden 8 setmanes per al meu estreno en una ultra. En realitat no serà l'estreno, ja que com a ultra definim a les curses superiors a distància marató (42,195 km), i jo l'any passat en vaig fer 3 que superàven aquesta distància. La Marató i Mitja (65 km), la Nocturna Fredes-Paüls (48) i la Monte Perdido Extrem (51).

Però com que quan parlem d'ultres, a tots se'ns venen al cap curses que tinguen almenys 80 km., i d'aquestes encara no n'he fet cap, doncs per això dic que el I Ultra Trail Les Fonts serà la meua primera ultra. Seran 102 km. en 3 etapes, de la qual ja vaig posar informació en una entrada anterior.

Aquest serà el primer objectiu principal de la temporada. Ara venen unes setmanes d'acumulació de quilòmetres i de durs entrenaments.

I aquestes setmanes han començat avui en un entrenament que no he acabat. La sensació energètica ha segut dolenta, i abans d'acabar completament fundit, he preferit abandonar l'entrenament, quan portava 4 sèries fetes. En 13 setmanes que porte de temporada, és la quarta vegada que ho faig. Pareix que m'entra el coneixement, perquè moltes vegades en sensacions dolentes, m'he encabotat fins acabar tot lo que posava en el pla. D'açò no es guanya rés, així que demà.....més i millor.

DIMARTS 25/01/11:

1h13'59" running. Sèries de 2000. A les sèries 150 ppm de mitja i 157 de màx. Mitja total de l'entreno 129 ppm. El ritme mig ha segut de 3'26"/km.
Pistes d'atletisme Gaetà Huguet.

2 comentarios:

miquelgimenez dijo...

només un comentari:
cal entendre un ultra-trail com una carrera per muntanya de més de 80 kms, a més d'altres característiques.

sort al Port. m'agradaria provar-ho.

VicentP dijo...

Paraula de tècnic....doncs anava jo enganyat. Tenia entés que era més de 42. Ara com dic, en menys de 80 encara no em considerava un ultra-runner.

Gràcies Miquel.