miércoles, 5 de enero de 2011

AVUI MÉS MILSSSSSSSSSS I MILLOR !!!

DIMECRES 05/01/11:

1h25'50" running. Sèries de mil a un ritme mig de 3'16"/km. a 147 ppm de mitja i 158 ppm de màx. Mitja total de l'entreno 128 ppm.
Pistes d'atletisme Gaetà Huguet.

Avui a les pistes era el dia dels mils. Tots els que estàvem entrenant per allí a migdia hem fet el mateix tipus de sèries. Llàstima que he arribat molt tard, i no m'he pogut "acoplar" amb ningú.

He coincidit amb Abel, Sergi, El Pelat, Marta Pons i el seu home. Amb Sergi he compartit uns minuts d'entreno, ja que mentre jo feia l'escalfament ell feia la tornada a la calma, i hem rodat una estona junts. Li he donat l'enhorabona per la gran cursa i gran marca que ell i Abel van fer al Marató de Castelló. 2h30', quasi rés.

Avui anava mentalitzat de fer un entreno de mils, com a mínim com el de la setmana passada. Però es veu que coincidir amb tots aquests corredors, encara que haja segut durant poca estona, m'ha donat força per a exprimir-me un poc més. Les 3 primeres sèries les he fet més o menys com la setmana passada, però després poc a poc m'he anat "encenent", fent unes quantes sèries més molt constants en 3'15" i quedant gas per a fer les 2 últimes en una rosca més, acabant l'última en 3'12". Llàstima que enguany, quasi sempre que em toquen entrenos de qualitat em toca fer-los sol, ja que el "pique" que hi ha quan entrenes amb més gent, fa que tragues algo de dins, que sense companyia és difícil de traure. Encara que jo crec que avui ho he aconseguit.

Així que, entrenament boníssim a la saca el dia del Roscón. Regal de Reis.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: