lunes, 24 de octubre de 2011

SETMANA A LA SACA

DIVENDRES 21/10/11:

1h58'24" road bike. 55,49 km. i 620 mD+ a una migja de 28,4 km/h. 118 ppm de mitja i 149 de màxima.

Entreno de qualitat amb la bici de carretera fent canvis curts, que acaben fent-se llargs. Treballant eixa sensació de que el múscul et crema. Ojalà puguera aguantar aquesta sensació anant a peu.

DISSABTE 22/10/11:

3h15'34" road bike. 75,47 km. i 1.588 mD+ a una mitja de 23,2 km/h. 114 ppm de mitja i 144 de màx.


Avui hem fet grupet trailero, amb la bici de carretera. Finalment ens hem juntat Xari, Rosa, Tono, Raúl, Paco i jo. A les 8:30 quan hem eixit d'Atzeneta feia bona cosa de fresca, amb una temperatura sobre els 8ºC. Però després hem tingut un oratge molt agradable. Només hem passat un poc de fred baixant del Coll del Vidre cap a la Xaparra. Ha segut el primer dia de fresca amb la bici. Hi haurà que anar pensant en traure l'equipació llarga.

La ruta ha segut Atzeneta-Sant Joan-Atzeneta, pujant per Benafigos i baixant per el Vidre. Hem fet una Coca-Cola a Sant Joan i sense fer molt de temps, ens hem baixat cap a baix. En principi voliem baixar per Xodos, però ja es feia tard i finalment hem baixat per el Vidre.

Jo baixant m'he apretat un poc pujant al Vidre, fent després un lap de baixada del Vidre a Atzeneta, on m'ha sortit una velocitat mitjana de 51,4 km/h. En este tram he fet dos adelantaments, a dos cotxes. El segon no anava massa ràpid, però el primer sí que anava a algo més de 50 km/h. En tot el desarrollo posat i pedalant a saco, en un tram picant cap a baix, però sense massa pendent, m'he posat a 63. No he tingut temps de mirar al del cotxe, però m'haguera agradat veure la cara que ha fet quan ha vist que li ha passat una bici, jejejejeje.


A l'acabar la ruta, hem fet un esmorçar-dinar, amb tertúlia de les bones.

DIUMENGE 23/10/11:

1h30'13" trailrunning. 16,16 km. i 318 mD+. 125 ppm de mitja i 140 de màx.

Rodatge dels 3 ultres per terres atzenetines. Mirant cap a la CSP115, Atzeneta crec que serà enguany per a nosaltres "cuartel general" d'entrenos. M'agrada !!!

I setmana finiquitada. Una més a la saca. !!!

Salut i muntnaya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: