lunes, 10 de octubre de 2011

PRIMER TEST DE LA TEMPORADA

Ahir vaig fer el meu primer test de la temporada, per a veure com està la maquinaria.

Després d'algó més de 4 mesos sense quasi fer quilòmetres a peu, el resultat no va estar mal. Però de moment estic lluny de l'estat de forma òptim que m'agradaria tindre, per a començar una nova temporada. Em vaig quedar 300 llargs per darrere de la meua millor marca en un test de 12'.

A més, en les molèsties encara presents, i el cap sempre pendent del peu, costa cuidar-se en el tema del menjar, i això es nota en el lastre que porte darrere. 

Així que, el test d'ahir servirà com a punt de partida i com a correctiu per a vigilar el tema de l'alimentació, tan important per a un bon rendiment.

L'entreno, test inclós, va ser curt. Ara bé, l'esmorçar i la xarreta van ser de 2 hores llargues. Al final, els de sempre.

DIUMENGE 09/10/11:

1h17'20" running. 10,32 km. a 111 ppm de mitja i 157 de màx.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!


No hay comentarios: