martes, 18 de octubre de 2011

6x200 + 4 APRETONS

Avui he fet un rodatge a peu per pla, acabant l'entreno amb 6 sèries de 200 metres a tope. 

Lo dels apretons, no té rés a veure amb córrer, encara que sí amb la rapidesa, ja que des que he començat les sèries fins que he arribat a casa, amb molta pressa, quatre vegades m'he tingut que baixar els pantalons perquè em "cagava garres avall". Em pensava que no aplegava a casa.



No sé si serà un virus o que serà, però en estos apretons, jo crec que lo que siga, té que estar fora de mi. De moment sols em trobe un poc "debilutxo". Esperem que la cosa no vaja a més.

Crec que m'he posat dolent per telepatia. Aquest matí parlant amb Ximo el del Roures, m'ha dit que ha estat un parell de dies prou fotut, i que pareixia una font per dalt i per baix. I només de pensar-ho, crec que m'he posat malalt jo també. El pupas, jejejejeje.

Ara, la fam no l'he perdut. Bona senyal.

La temperatura ja ha canviat i pareix que la tardor es vullga instalar. Per el matí ja fa una fresca considerable. 8ºC aquest matí. I a migdia, encara que fa solet, la calor ja no és la mateixa. Com es sol dir, l'airet ja "corre pito".

Bé, l'entreno ha segut:

DIMARTS 18/10/11:

57'49" running. 11,49 km. i 65 mD+. 131 ppm de mitja i 155 de màx.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: