lunes, 17 de octubre de 2011

1h30' SENSE PARAR............DE PARLAR

DIUMENGE 16/10/11:

1h36'22" running per muntnaya. 16,40 km. i 555 mD+. 130 ppm de mitja i 144 de màx.

Ahir per el matí teniem quedada del grup d'entreno, per a fer un rodatge per Borriol.

El personal està malfainer, ja que va haver poca assistència. Al final 6, més el míster i 1 esmorçador.

El meu company de fatiga ahir, va ser el mateix que el dissabte amb la bici de carretera. Súper Paco Sáez, flamant FINISHER enguany de la Ronda dels Cims a Andorra, ultratrail de 170 km. i 13.000 mD+. Algo menys de 40 hores va tardar en completar el recorregut. Hi ha que ser un tio dur per fer algo semblant. Ara, estic segur de que lo que més li va costar, va ser estar tantes hores sol i sense parlar amb ningú.

Per contra ahir, vam estar tot l'entreno xarra que te xarra, bla, bla bla, bla, ....ell més que jo, tot hi ha que dir-lo, jejejejeje. Per a retor o per a polític haguera profitat. Però bé, vam fer una bona rodaeta. I més després de la calentà que ens vam pegar el dissabte amb la bici de carretera.

Em va portar tot l'entreno, ofegat com una rata, i em va fer acabar els 10 últims minuts a 4 pelat. Les cames estàven prou bé, tenint en compte lo que portàven d'entreno durant la setmana. Però de respiració vaig anar fatal ¿Serà que anant amb Paco no vaig parar de parlar? ¿Deu gastar aquesta tàctica amb els seus rivals, a les ultres que fa?

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!


No hay comentarios: