jueves, 20 de octubre de 2011

APRETANT AMB LA FLACA

DIJOUS 20/10/11:

1h53'33" road bike. 57,34 km. i 703 mD+ a una mitja de 30,3 km/h. 132 ppm de mitja i 143 de màx.

¿Per què serà que quan fa aire, amb la bici de carretera sempre pareix que pegue en contra? Això m'ha passat avui. Tenia que rodar vivet, i anara cap on anara, sempre tenia la sensació d'anar frenat. Seran excuses, jejejeje.

I vivet m'ha tocat anar avui per a poder traure les 2 hores per a entrenar. Per el matí crono per poder eixir a entrenar a migdia. Dinar en 10' i després tota la vesprada de reunió per les terres del nord, a Benicarló. Però bé, feina feta.

¿No vos passa que hi ha dies que vos venen al cap històries o records de fa molts anys? Doncs això m'ha passat aquesta vesprada, quan tornava amb el cotxe cap a casa. Sense cap trellat, m'he enrecordat que quan era un xiquet, hi havia dies que em quedava a sopar a casa ma tia, que tenia una tenda d'aquestes de les d'abans, de poble. I per la nit tocava a una parada del mercat d'abastos per a fer la comanda de fruita, i la trucada sempre començava igual: "Maruja......de Peris", jajajajajaja. Hi havia dies que li demanava la llibreta per a que em deixara fer la comanda a mi. I aquesta és una de les tarees que ara faig jo tots els divendres, les comandes als meus proveïdors, però ara ja amb ordinador i per mail. Com ha canviat tot !!!!

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: