jueves, 6 de octubre de 2011

DIA COMPLET

Avui ha segut un dia ben complet. Després de la canya que em vaig pegar en l'entreno d'ahir, avui ha costat posar-se em marxa. 

He estat tot el dia per Vilafamés, fent una activitat formativa (Outdoor training que diuen els tècnics) a l'aire lliure. Hem estat tot el matí fent un rally de proves per el poble, per equips. I per la vesprada hem tret les conclusions per a poder aplicar a les empreses. Ha estat molt interessant i ens ho hem passat molt bé. A més aquestes activitats serveixen per a conéixer a gent i poder fer contactes comercials.

Quan he acabat a les 19:00, poques ganes em quedàven de posar-me els pantalons curts i eixir a entrenar. Però, aplicant la regla dels 10', m'he canviat i al carrer. Açò quasi sempre funciona. I hi han dies d'aquestos, que un es queda sorprés amb el cos i el rendiment que podem tindre, en sessions en les quals no apostariem rés a que fem un bon entreno.

A mi em tocava rodar i prou. Ara, si m'haguera tocat apretar, no sé com haguera anat. 

L'entreno:

DIJOUS 06/10/11:

1h00'02" running. 12,32 km. i 142 mD+ a una mitja de 4'52"/km. 132 ppm de mitja i 142 de màx.

Demà bici, però suau que les cames aquesta setmana demanen un dia de trègua.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: