lunes, 3 de octubre de 2011

TIRAT AMB LA BTT

Així m'he quedat en l'entreno d'aquesta vesprada.

Tenia descans, però com que el dissabte no podré entrenar, volia fer un parell d'hores avui. I en lo que resta de setmana, allargar alguns dels rodatges amb la bici per a recuperar l'entreno del dissabte. I ja hem començat mal.

En l'entreno de fa 2 dissabtes, vaig destalonar la cuberta (tubeless) de la BTT, i per a poder acabar el rodatge, li vaig posar una càmera. I encara no he tornat a montar el kit.

Fins ara havia tingut sort i no havia punxat. Però avui, quan portava poc més d'1 hora, baixant per les Terres Blanques (les muntanyes que hi ha enfront de La Pelejaneta), la sort se m'ha girat de cul i he punxat 2 vegades. 

A la primera, baixant a tota llet per una pista ràpida i molt pedregosa, he llantejat. M'he parat a reparar, i la veritat és que m'ha costat molt poc. Portava una altra càmera nova, però no sé si ja estava punxada, o si l'he pessigada o qué ha passat, però conforme l'he unflada, s'ha tornat a desunflar.

Així que, mà de telèfon i un amic de Vall d'Alba ha pujat a replegar-me amb el cotxe.

L'entreno ha segut curt. Entre lo que he fet amb la bici, i lo que he fet a peu arrastrant la bici, s'ha quedat en:

DILLUNS 03/10/11:

1h21'17" BTT. 16,96 km. i 449 mD+ a una mitja de 12,5 km/h (contant lo que he fet a peu). 114 ppm de mitja i 145 de màx.

Mirant al Google Earth els entrenos que estic fent estos últims dies per aquesta zona, veig que hi ha un munt de pistes (i alguna senda) per a enllaçar i acumular un bon desnivell en pocs quilòmetres. Continuarem investigant.

Com diu Alcón, demà més i millor.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: