sábado, 1 de octubre de 2011

2 DIES DE BTT PER L'ALBEA

Ahir per la vesprada vaig eixir a entrenar per la zona de l'Albea. La intenció era tocar bona cosa de sendes i trialeres, ja que em van deixar per a provar una Cannondale Rize. És una BTT amb doble suspensió, i com que no n'havia portat mai cap, volia disfurtar de baixar amb una d'aquestes.

Vaig pujar a l'Ermita de Sant Cristòfol i vaig baixar per la trialera que baixa cap a la zona de l'Albea. La sensació va ser de que, en una trialera tan pedregosa com aquesta, la bici es tragava tot lo que trobava baix. Però també em va quedar la sensació de que no la podia controlar i que se n'anava cap als costats. ¿M'estava emocionant i baixava com no havia de baixar? Doncs no. La bici estava feta una "caxapera". Les llantes tortes. La suspensió de davant (Lefty) no massa fina. El canvi desajustat. El buje de darrere que quan li pareixia s'engarrotava. O siga, un desastre.

Menys mal que em vaig perdre, i com que se me feia de nit, no vaig poder fer la trialera de les Terres Blanques, ja que si aplegue a baixar per allí, igual me trenque els morros.

I aquest matí he tornat a eixir amb la BTT, aquesta vegada amb la meua. He eixit amb M. Ángel i amb Fede, de Vall d'Alba. Avui portava la Rize M. Ángel, ja que va ser a ell a qui li la van deixar per a provar-la. I el despago que ha tingut ha segut bo.

Hem eixit de Vall d'Alba i hem tirat direcció a la Serra per el Mas de Montino, per a pujar després a les Terres Blanques per la pujada de La Palomita. Després hem tornat a baixar fins al pou de Beca, sempre per pistes, ja que Fede feia molt de temps que no tocava una BTT i no volia fer cap trialera.

I la resta de la ruta ja ha segut molt plana, tranquila i rodadora. Però bé, de tant en tant també està bé una eixida curta i tranquila.

Hem rematat en un esmorçarot, que jo almenys no m'havia guanyat, però.....

Aquestos han segut els entrenos dels 2 dies:

DIVENDRES 30/09/11:

1h29'36" BTT. 29,36 km. i 516 mD+ a una mitja de 14,3 km/h. 109 ppm de mitja i 139 de màx.

DISSABTE 01/10/11:

2h09'52" BTT. 40,44 km. i 504 mD+ a una mitja de 18,7 km/h. 109 ppm de mitja i 146 de màx.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: