viernes, 20 de agosto de 2010

VOLTA A PEU AL CASTELL, ¿SI-NO-SI-NO-SI-NO-SI-NO..............?

Demà per la vesprada és la Volta a Peu al Castell ací a Atzeneta. ¿Eixiré o no? Ja vorem. Lo que sí que tinc clar és que avui faré un rodatge en bici de 1h30' ó 2 h. I que demà per el matí en faré un altre de 3 ó 4 hores també en la bici. Hi ha que seguir sumant per a Cavalls, encara que estiga en setmana de baixada.

La clau serà fer el rodatge de demà en desnivell i vivet, per a que no queden ganes de pegar una enrocada a tope per la vesprada al Castell, perquè al Castell o s'ix a tope o no cal eixir. Em motivaria eixir a baixar de 30', que l'any passat ja em vaig quedar propet, però com no estaré per això.....

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Ostia tío, carregaràs de valent aquest cap de setmana¡¡¡¡
Però, al final corres o no dissabte vesprada?
El que veig es que fas molta bici. Jo pensava que la bici era únicament per a rodar un día a la setmana, i que per a còrrer distàncies llargues era més interessant acumular km a peu.
Estic verd però ja m'ensenyaras poc a poc¡¡¡
Qué faràs dema mati? Bici de muntanya? Fins a Vistabella per carretera?
Creus que estas per a baixar de 30? Estic segur que has baixat alguna vegada d'eixe temps, encara que no el día de la cursa.
Ja ens contaras.
KKu.

Anónimo dijo...

Yeeeeepaaa¡¡¡¡ Cacau (KKU)

Eres un fora de serie Vicent, després de xuparte 120 Km en bici fas 30'40'' al castell.

Enhorabona. Ja m'agradaria estar fort com tú. Durant la cursa has portat un ritme constant, diría que lineal, tant de temps com de pulsacions.

Jo tinc les pulsacions molt altes, es poden arribar a baixar? Avui mateix he tingut un màxim de 187 ppm.

Ja m'ensenyaràs, si no et sap mal. Jo vullc aprendre.

Cuidat, i ens veiem el finde.

RISCLA.

VicentP dijo...

RISCLA !!!!

Tu també està fort. Hi ha que ser constant, i el treball al final ix.

En paciència et contestaré i el cap de setmana podem parlar "largo y tendido"

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!