miércoles, 18 de agosto de 2010

EN LA FLACA CAP AL COLL DEL VIDRE.

Aquesta setmana serà la segona de baixada als entrenaments. Aquestes setmanes la feina apreta i compatibilitzar-lo tot en dies laborals es fa complicat. I lo primer és lo primer. El cap de setmana ja és una altra història. 
També anirà bé per assimilar les últimes setmanes d'acumulació. És necessari.

DIMARTS 17/08/10:

1h32'12" rodatge bici de carretera. 41,01 km. i 880 m+ a una mitja de 26,7 km/h. 126 ppm de mitja i 150 de màx.
Ruta: Atzeneta-Coll del Vidre-Benafigos-Coll del Vidre-Atzeneta.

Avui tocava un rodatge de 1h30' en bici. Com feia dies que no traia a passetjar a la flaca (no malpenseu, que és la bici de carretera) he eixit amb ella. I com que m'atrau massa tirar cap amunt, lo que tenia que ser un rodatge suavet, s'ha convertit en un rodatge en un desnivell positiu considerable per al quilometratge que he fet. La pujada fins a Benafigos ha segut prou tranquila, però baixant m'he desfogat. Des del Coll del Vidre fins Atzeneta, m'ha eixit una mitja de 49 km/h. Ja sé que és tot baixada, però hi ha que donar-li per a que isca esta mitja.

Lo millor del rodatge la fresqueta i la oloreta a monte que feia del Coll del Vidre a Benafigos.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Yeeeeee¡¡¡

M'he enganxat al teu blog, et mire tots els díes. M'agrada llegir els entrenaments que fas, supose que és pq jo voldría fer-ho.

Jo tb tinc pensat fer unes cosetes, ja et demanaré opinió.

Au KKU.

VicentP dijo...

Val KKU, ja em diràs qui eres.