martes, 24 de agosto de 2010

DE VISTABELLA CAP AMUNT

DIMARTS 24/08/10:

1h39'16" rodatge en bici de carretera. 39,29 km i 650 m+ a una mitja de 23,8 km/h. 114 ppm de mitja i 140 de màx.
Ruta: Vistabella-El túnel-Ctra. Puertomingalvo (m'hauré quedat a uns 3 ó 4 km. del poble)-Vistabella.

He pujat a repartir a Vistabella i m'he agafat la bici a la furgoneta. I quan he acabat, me n'he anat a entrenar. Em pensava que arribaria a Puertomingalvo, però m'hauré quedat a uns 3 ó 4 km. Si haguera arribat, el rodatge se me n'haguera anat a les 2 hores o un poc més, i com que el cap de setmana ja em vaig "passar" de volum, ara hi ha que digerir eixe treball amb un rodatge suavet com el d'avui. A més se me feia tard. He arribat a Atzeneta quasi a les 5 de la vesprada sense dinar.

La carretera de Vistabella fins al Túnel, està molt bé, i a més és molt guapa, quasi tota per dins de bosc, en contínuos tobogans i moltes curves ràpides. Però una vegada entres a la província de Terol, la cosa ja canvia. El paissatge continua sent igual, però hi han trams en molt de clot, i alguns altres que semblen més bé una pista forestal que una carretera.

L'altura mitjana del rodatge ha segut de 1247 m. No és gran cosa, però millor això que entrenar a nivell de mar.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

2 comentarios:

roqueta dijo...

redeu vicent, quant se supose que tens mes faena es quant mes actualitzes el blog,.....

o es que li has canviat la faena a august

VicentP dijo...

Roqueta, en lloc de posar tots el dies els entrenos al Facebook, els pose al blog, en un poc més de "rollito".

A vóre si ens veiem estos dies i em planifiques la ruta per als 40 km. del dissabte.