viernes, 27 de agosto de 2010

NO PUC FER-NE MÉS

DIJOUS 26/08/10:

1h40'53" rodatge en bici de carretera. 42,57 km. i 980 m+ a una mitja de 25,3 km/h (màx 71,1 km/h). 126 ppm de mitja i 144 de màx.
Ruta: Atzeneta-Benafigos-Coll del Vidre-Xaparra-Xodos-Atzeneta.

Avui em tocava rodatge en bici de carretera. En principi volia anar a la Torre Embessora o un poc més i tornar, per a fer-lo suavet. Però quan pujava per la gasolinera, és com si un iman fera força per a fer-me tirar cap amunt. Com ja és habitual aquesta setmana, ha fet molta calor i pujant cap amunt anava xorrant de cap a peus.

He fet la pujada sense agobiar-me, ja que com que el descans estos dies és més be poc, hi ha que guardar forces per als entrenos llargs del cap de setmana. I he fet una baixada molt ràpida de Xodos a Atzeneta. He baixat de Xodos en 20'59", a una mitja de 44 km/h, en una màxima de 71,3 km/h (la més alta que he fet en la bici de carretera) i anant en alguns trams per dalt de 60 km/h.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

4 comentarios:

Anónimo dijo...

ya es bastante no crees?

Anónimo dijo...

Ye penjoll ¡¡¡

A quin hora has anat a corerr? Faría una calor del copón no?

Qué tens pensat fer el cap de setmana? A peu o en bici?

Ara després de festes hi haurà que apretar.

Ja ens diràs.
KKU

VicentP dijo...

No, si em referia a tirar cap amunt a la muntanya, en lloc de tirar cap al pla.

VicentP dijo...

KKU, vaig anar per la vesprada. Vaig eixir un poc abans de les 6 de la vesprada i així i tot vaig suar la gota gorda pujant. Em vaig fotre 3 botellins d'aigua.

Encara no tinc el plan per al cap de setmana, però toquen 2 setmens d'apretar les dents. Ja et diré algo.