jueves, 19 de agosto de 2010

SUAVET, PERÒ SEGUIM SUMANT

DIMECRES 18/08/10:

1h00'09" rodatge suau per muntanya. 315 m+, 115 ppm de mitja i 131 de màx.
Ruta: Ctra. Xodos (al km. 2 i pico de la Pujada a la Nevera)-Mas de l'Andreva-Font del Forcall-Mas Propet-Ctra. Xodos.

Avui sí que he rodat suavet. Així i tot, continue "fugint" dels rodatges plans. Bona ruta per a fer un rodatge suau, ja que no té massa desnivell. O també vivet, ja que el terreny és durant tota la ruta ondulat sense rampes massa dures. La rampa més dura està arribant al Mas de l'Andreva, però és molt curta. Recorde les vegades que he corregut a la Nevera, que a este tramet, et dona la sensació de quedar-te clavat.

Al final, se m'ha fet de nit. Ara bé, potser haja d'anar pensant en fer algun entreno per la nit, ja que a Cavalls del Vent a l'última part de la cursa se me farà de nit.

Una anècdota graciosa d'avui que no té rés a vóre en l'entrenament. Aquest matí he anat a descarregar a Vilafamés al Rinconet, que és un centre on hi han disminuits psíquics. Esperant a que un dels educadors m'obrira la porta, se m'ha arrimat un home d'uns 45 ó 50 anys (Miguel), que no feia més que tocar-se el pel. Es notava que li l'havien tallat feia poc. I em pregunta "¿a tú et diuen Miguel?". I jo li conteste "no em dic Vicent". Ell "¿t'agrada el meu pel?". Jo "sí, però jo el duc més curt que tú. Aniràs fresquet així, ¿eh?". I en això que ve l'educador i li diu "xa Miguel, però ¿ja li estàs pegant la pallisa a este xic?". I ell li solta "no, però sí és el meu amic".

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

ATOPEEEEEEE¡¡¡¡

Xe, no et vas banyar? Vas fer la ruta del caragol blanc a un ritme per a buscar-ne. No en vas xafar cap?

Supose que lo realment important és acumular Km, però tb hauràs de fer calitat per a Cavlls de vent, no?

Ja ens contaràs.

Au KKu.

VicentP dijo...

KKU, Vistabella va ser un entreno de qualitat. La pujadeta al Coll del Vidre quasi que també. I el diumenge faré un rodatge vivet.

De totes formes, Cavalls del Vent és una cursa de 85 km. en 6000 m+, en lo que la qualitat és important però no tant com en curses curtes. Són curses de ritme mig (o un puntet mes), però de moltes hores.

Massa t'estic ensenyant jo a tú, em pareix, jejejejejejeje.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

Anónimo dijo...

Tranquil, faré un bon ús del m'ensenyes´amí, o a quassevol que vullga llegir el teu blog.

Cuida't.

KKu.