miércoles, 1 de septiembre de 2010

I S'HA ACABAT L'AGOST

DIMARTS 31/08/10:

1h02'30" rodatge per pla en 125 m+. 125 ppm de mitja i 142 de màx.
Ruta: Atzeneta-camí vell de Castelló-gravera-Carrascalet-primer assegador-Mas d'En Jaume-Venta-Atzeneta.

Després de la tempesta arriba la "calma". Ja s'ha acabat el mes d'Agost i les festes a tots els pobles. I almenys ja s'han acabat les agonies i les presses, que no la feina, ja que ara ens queda replegar tot el material que tenim per ahí escampat.

Bones sensacions  al rodatge d'avui. Em pensava que em xoparía de dalt a baix, ja que quan he sortit  a entrenar, estava per tot arreu molt nuvolat, sobretot per dalt estava molt molt negre. Però ha hagut sort. L'he fet per pla i el ritme ha segut molt bo per a ser un rodatge de recuperació, al voltant de 4'30"/km. Després de l'acumulació de quilòmetres del cap de setmana i del massatge d'ahir, esperava tindre les cames més pesades, però he funcionat bé. Ara poc a poc, queda recuperar la son i el cansament acumulat de la setmana de festes i tornar a la rutina i la normalitat. Encara que ens queden les festes de Benafigos i haurem de pujar algun día a complir. Soc entravessat d'Atzeneta i Benafigos, ja que ma mare es d'allí.

Vull felicitar als meus companys que aquest passat cap de setmana, han fet la travessía Carros de Foc en modalitat Sky Runner. Jose Valls 13h45', Xari i Beto 14h40' (i això que es van perdre), Ramón  Peris al voltant de 16h, Rosa Guillamón al voltant de les 17h i Àngel Gallego 19h35'.

I desitjar sort a Juanito i a Lucas (aueletes loqueeeeeees), que aquest divendres van a fer la Monte Perdido Extrem Non-Stop. Lucas tenia que haver fet l'UTMB el passat cap de setmana. La cursa es va suspendre quan portàven unes 4 hores. I com que l'alternativa (per no dir la vergonya) de cursa que els van donar per al dia següent no el convencia, va decidir (com molts altres, entre els que estàven els molts favorits que enguany hi havien) anar-se'n cap a casa. I com que s'ha quedat en la metxa encesa i necessitava algun objectiu, quin millor que tornar a fer aquesta travessía, aquesta vegada per a "zumbar-li" de valent, junt a Juanito.
Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Ostia Vicent, parles de curses que desconec totalment, m'hauré de posar al día (em referisc a informar-me, no per a fer-les).

Supose que aquest cap de setmana començaras amb setmana d'acumulació, i a Catí farem cualitat, no?

Sort per als teus companys.

KKU.

VicentP dijo...

KKU, en quatre rodatges et pose enseguida al dia. I segur que t'enganxes a la muntanya, jejeje.

Ja actualitzaré la llista de blogs i webs que tinc ací, que són les que visite a diari i on es poden trobar quasi totes les curses més importants.

Jo tinc fotos de la Monte Perdido. La vem fer al juliol en modalitat Non-Stop, però a un ritme tranquil en 12h26'. Ja penjaré fotos i una minicrònica que havia penjat quan la vam fer al Facebook, i voràs que guapo.

Aquesta setmana qualitat entre setmana i volum el cap de setmana, si el turmell em deixa, ja que m'està donant la murga. Però bé, si no es pot a peu, en bici.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

P.D.: Ja t'enviaré un mail esta vesprada.