martes, 7 de septiembre de 2010

TOCAT.....

DISSABTE 04/09/10:

5h00'35" rodatge a peu per muntanya. 40 km. i 2.095 m+ a una mitja de 125 ppm i 148 de màx.
Ruta: Les Useres-Torrocelles-Xodos-Banyadera-Pico-baixar 1 km. el Marinet-tornar a pujar fins al Pla de la Creu.

Mateix rodatge que la setmana passada, en una temperatura un poc més baixa, però en una humitat que donava més sensació de calor. La suor anava a xorro des de l'inici. M'ha acompanyat des d'Useres fins a Les Torrocelles el meu cosí Javier. A partir d'ací ja he rodat a soles. Tinc que donar-li les gràcies a Javier, ja que  quan ell ha acabat el seu rodatge, ha replegat el meu cotxe a Useres i després ha pujat a buscar-me a Xodos. En aquestos rodatges, necessites ajuda per a la logística, i ell m'ha ajudat avui.

El turmell fins al Pico ha respost prou bé. Sense molèsties als plans i pujades, i en lleugeres molèsties a les baixades, que he fet un poc més lent per a no forçar. Però a partir del Pico tot ha canviat. Supose que, com he fet totes les pujades, inclosa la del Pico, trotant, i he anat donant-li tensió a l'articulació, i a més allí dalt m'he parat uns minuts a tirar fotos, menjar i beure, el turmell s'ha gelat i se m'ha tornat a bloquejar per complet. He tingut que fer tota la baixada del pic caminant. M'ha costat més de fer la baixada que la pujada. Així anava de mal. I quan he arribat a la pista, impossible posar-me a trotar. He anat patint molt fins al Pla de la Creu. Com que no tenía cobertura, no li podia tocar al meu cosí per a que pujara a replegar-me més cap amunt. I tampoc m'he trobat a ningú que em puguera baixar fins a Xodos. Així que patint patint, cap a baix. Al poc de estar baixant el Marinet, he pogut tocar per telèfon i he tornat a pujar fins al Pla de la Creu, on Javier ha pujat a buscar-me. Però bé, al final 5 hores de faena on l'entrenament psicològic avui ha segut molt important. Tot suma.

Per la vesprada hem celebrat l'aniversari de Jordi i de Victor a Atzeneta. Així que tota la vesprada de parranda amb amics i xiquets.

L'anécdota del rodatge ha segut que baixant del Pico m'he trobat a Jaume i Asun, actors de l'Alqueria Blanca. Jaume, Miguel Barberà en la vida real, és d'Atzeneta i he estat parlant un rato amb ell.

DIUMENGE: 05/09/10:

2h57'53" rodatge en bici de carretera. 80,7 km. i 1.125 m+ a una mitja de 27,2 km/h. 114 ppm de mitja i 147 de màx.
Ruta: Atzeneta-Torre Embessora-Culla-Benassal-Sant Pau-Rosildos-Ibarsos-Pelejaneta-Atzeneta.

Després de lo que va passar ahir amb el turmell, el rodatge d'avui ni se m'ha ocurrit fer-lo a peu. No val la pena arriscar més. Entreno en la flaca en una bona ruta, a soles, en calor i fent-la tota a platooooooooooooooo. Com no he pogut fer l'entrenament a peu, he traballat tot el rato a plat, per a endurir un poc més l'entreno, sobretot muscularment, ja que cardiovascularment he anat còmode.
Quasi segur que la cursa de Catí la deixarem passar, ja que m'arrisque a no recuperar-me per a Cavalls del Vent.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Buenas VicenteP¡¡¡¡

Molt bona crítica la del cap de setmana. Dissabte degueres patir de valent.

Com portes el turmell? Supose que hauràs descansat dilluns, i el fisio t'haurà arreglat.

Llàstima que no pujes a Catí, però hi ha que pensar en Cavalls de Vent, que ho tens ahí.

Ànim campió.

KKU