viernes, 17 de septiembre de 2010

PAPÀ PIPI !!!

DIJOUS 16/09/10:

52'26" rodatge per camins. 165 m+, 128 ppm de mitja i 138 de màx.
Ruta: per varios camins de Meanes (una partida del terme d'Atzeneta).

Avui sí que he notat algo de milloria en el turmell, però encara em queden unes molèsties. He eixit amb Cristian, del seu mas i hem voltat per camins per els que no havia passat mai. I la veritat és que m'ha agradat, ja que prou trams van per dins dels pinars. Pareixia que pegaríem una bona xopada, però al final quasi rés. Quatre gotes que lo únic que han fet ha segut fer-nos suar més del compte, de l'humitat que hi havia.

Avui ha segut el dia que li hem llevat el paquet a Jordi. Quan he arribat a casa per la nit, ha vingut tot content a ensenyar-me que ja no portava paquet, i em mostrava els calçotets que portava i em deia que ara anava igual que el papa. Bé, i jo explicant-li que si volia anar sempre sense paquet, cada vegada que tinguera pipi ho havia de dir i no fer-se pipi damunt. I ell dient-me que sí. Però bé, el que no li havia explicat era lo de la caca. Així que al cap d'un rato, ja vos podeu imaginar el que ha passat.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: