miércoles, 15 de septiembre de 2010

EIXIDA DES D'ATZENETA EN BICI, RODATGE PER PLA IMPOSSIBLE

DIMARTS 14/09/10:

1h56'50" rodatge en bici de carretera. 57,23 km. i 680 m+ a una mitja de 29,3 km/h. 115 ppm de mitja i 141 de màx.
Ruta: Atzeneta-Les Useres-La Barona-Vilafamés-Vall d'Alba-Atzeneta-Mas de Cote-Atzeneta.

Eixir des d'Atzeneta en la bici de carretera i voler fer un rodatge per pla, són dos coses que no quadren. Vages cap on vages, al final sempre acabes fent més de 500 m+ de desnivell. Així que, lo que per pulsacions ha segut un rodatge de recuperació, el desnivell acumulat fa que muscularment no ho haja segut del tot. Però bé, les sensacions han segut bones i més fent lo que vaig fer ahir. A més hi ha que sumar metres de desnivell, encara que siga a ritmes baixos, per a afrontar els 6.000 m+ que espere poder fer a Cavalls del Vent.

El turmell avui, pareig que haja evolucionat a millor. Ja vorem com estarà el dijous, que és el pròxim dia que tornaré a eixir a peu. Demà una altra vegada en la bici.

En cas de que no em recuperara per a poder fer una bona cursa a Cavalls del Vent, ja tinc un altre objectiu factible, que enguany havia descartat per la proximitat en Cavalls. El diumenge 26 de setembre és la cursa de BTT 3 Termes Vall d'Alba-Benlloch-La Serra. Uns 40 km i 980 m+. L'any passat vaig fer en aquesta cursa el meu debut (i única participació en una cursa de BTT). Fent molts menys km. en bici dels que estic fent enguany (encara que enguany fa un parell de mesos que no toque la BTT), vaig quedar el 23 de la general (de 300 i pico participants) i vaig guanyar en la categoria local.


Salut i muntanya
ATOPEEEEEEEEE !!!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Bon día VicentP.

Tens la màquina molt ben engrasada, al menys és el que a mi em sembla. Si el turmell et deixa faràs una bona cursa a Cavalls.

Ànim, i salut¡¡¡

KKU