jueves, 16 de septiembre de 2010

EN LA VARIETAT ESTÀ EL GUST

DIMECRES 15/09/10:

1h41'38" de rodatge en la BTT. 31,49 km. i 670 m+ a una mitja de 18,7 km/h. 126 ppm de mitja i 150 de màx.
Ruta: Atzeneta-camí de Culla-Mas de Julio-Riu Monlleó-Benafigos per la pista-baixar un tros per la mateixa-i per una altra pista fins la Venta del Rullo-Atzeneta.

Aquestos dies, menys rodatges a peu per muntanya (que és lo que més m'agrada i ara no puc fer), estic fent de tot. Bé, de tot tampoc, perquè això de nadar, de moment no em crida l'atenció. He fet rodatges a peu per pla, tant per asfalt com per pista de terra, bici de carretera i faltava eixir en la BTT. Feia dies que no la tocava, i m'ho he passat bé. La pujada des del Monlleó fins a Benafigos és llarga i dura, i més en la calor que feia avui a migdia. I en la baixada, com sempre, he disfrutat molt. He baixat vivet, però en coneixement, ja que aquest estiu quan vaig caure, em va quedar clar que si vas a soles en la BTT, no pots fer el burro.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: