lunes, 27 de septiembre de 2010

I AL FINAL CAVALLS DEL VENT NO POT SER.

DIMECRES 22/09/10:

37'41" de rodatge a peu. 103 ppm de mitja i 129 de màx. 115 m+.

Després de 2 díes de descans, el del dilluns planificat i el d'ahir per complicar-se la feina,  avui tocava entrenar a migdia, per a vóre com anàven les molèsties del turmell i així poder contar-li en detall al fisio les sensacions i poder donar-li informació concreta. I les sensacions han segut que una vegada he començat a pujar (per asfalt) han començat les molèsties. He volgut continuar i m'he posat per la primera trialera per la que passa la cursa de Vall d'Alba, però no he anat bé ni pujant ni baixant. Així que als 15' mitja volta i cap a casa xinoxano i en la moral per terra.

Per la vesprada he anat al fisio. M'ha explorat i m'ha fet una xicoteta electròlisi a modo de diagnosis. Quan m'ha dit que anava a fer-me electròlisi, m'he cagat. Me l'ha feta més vegades fa anys per a tractar una fascitis plantar i una lessió de turmell i és la cosa que més mal m'ha fet en esta vida. És una tècnica molt molt dolorosa, però també molt efectiva. Avui, com ha segut light, no m'ha fet quasi mal. Després m'ha fet mesoteràpia, punxant-me al turmell 4 ampolles de medicaments homeopàtics i m'ha posat un vendatge de kinesiotape. I m'ha dit que demà faja bici i que el divendres torne a entrenar a peu. I així tornem a parlar i valorem què fer en la cursa.

Però pegant-li voltes després d'eixir de la clínica i parlant amb Lluis, al final el sentit comú diu que no he de fer Cavalls del Vent. Crec que és lo més inteligent.

Em dol molt..... moltíssim, ja que he invertit moltes hores, il.lusió i motivació. He continuat entrenant tot l'estiu,  que és quan més feina tinc i quan més sacrifici suposa compaginar familia, feina i entrenament, setmana de festes inclosa. Torne a estar molt bé de forma, jo diría que almenys igual que a la MiM. I en una revisió que em vaig fer el 16 de setembre, el meu cos estava més fi de lo que ha estat mai, prou millor que a la MiM. I al final tot açò no es pot plasmar en intentar fer una bona cursa. Però lo dit.....sentit comú i ja hi hauràn més ocasions. En la primea linea d'aquest pàrraf he gastat la paraula invertit i NO perdut. I és que tot lo que he fet preparant Cavalls del Vent, m'ha servit per a aprendre i per a introduir-me en les curses d'ultratrail,  i és feina que ahí es queda i que no perdré.

Ara toquen unes setmanetes de relax i de descans actiu. I lo més important, recuperar el turmell per a començar la temporada net de molèsties.

Però com que no puc fer Cavalls del Vent, acabaré la temporada competint en la II BTT 3 Termes, que nomenava en una entrada anterior. Crec que puc fer una molt bona cursa i tinc ganes de medir les meues forces en la gent canyera de la BTT. I per això aquesta vesprada he fet açò:

1h25'03" rodatge BTT. 28,74 km i 475 m+ a una mitja de 20,3 km/h. No tinc dades de pulsacions, ja que he eixit sense pulsòmetre.
Ruta: Atzeneta-mas d'En Jaume-Venta del Rullo-plaques solars-pista del depòsit-Atzeneta-camí vell del Castell-Gorg-pont Useres-Bovalar-volta per el poble ja de nit per a arrimar-se a 1h30' entrenament.

DIJOUS 23/09/10:

2h00'50" rodatge BTT. 36,88 km. i 795 m+ a una mitja de 18,4 km/h. 125 ppm de mitja i 151 de màx.
Ruta: Atzeneta-camí de Culla-Mas de Julio-Riu Monlleó-Benafigos per la pista-baixar un tros per la mateixa-i per una altra pista fins la Venta del Rullo-plaques solars-camp de tir-carretera Xodos-Atzeneta

Aquesta mateixa ruta la vaig fer la setmana passada, però avui l'he allargat un poc. Les sensacions pujant han segut bones. He pujat a un ritme altet, però sense aplegar a agobiar-me, ja que estic massa prop de la cursa de BTT i només es tractava de vóre sensacions i pulsacions per a competir el diumenge.

DIVENDRES 24/09/10:

1h58'43" rodatge en bici de carretera. 57,03 km. i 700 m+ a una mitja de 28,8 km/h. 119 ppm de mitja i 148 de màx.
Ruta: Atzeneta-Les Useres-La Barona-Vilafamés-Vall d'Alba-Atzeneta-Mas de Cote-Atzeneta.

Ha fet molt d'aire, en lo que eixir en la bici de carretera a soles es fa molt pestós. Així i tot he rodat molt còmode de cames i en bones sensacions.

DISSABTE 25/09/10:

1h53'36" rodatge en bici de carretera. 50,52 km i 380 m+ a una mitja de 26,7 km/h. 106 ppm de mitja i 129 de màx.
Ruta: Vall d'Alba-Benlloch-Cabanes-Pobla Tornesa-Villafamés-La Barona-Els Ibarsos-Vall d'Alba.

Rodatge tot per pla i suau amb Cristian, per a menejar les cames per a demà. He treballat en agilitat durant tot el rodatge per a no carregar les cames. I ha fet un aire asquerós, més fort que ahir.

Preparat per a donar guerra demà.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: