jueves, 2 de septiembre de 2010

"DO" ANYETS I AL PARVULARI


 Quan estos dies passats li preguntava al meu xiquet quants anyets compliria (complien ell i el meu nebot ahir) ell contestava "do", alçant en lloc de dos dits de la mateixa mà, els índex de cadascuna d'elles. ¿Serà que té "madera de campeón" com es diu en castellà? 

Així que ahir 1 de setembre, dos anyets i primer dia de parvulari (vaja quin regal li hem fet, primer día de cole).


Per la nit, en una "coca malfeta", que si no me la lleven prompte de davant me la fotre tota jo (goluuuut), els tres de casa i Juanito que va pujar a prendre café, vam cantar, vam bufar i vam aplaudir. Així que cumple en "petit comité" celebrat. Ara queda juntar-se en tots els amics el cap de setmana. A Juanito i a mi, després se'ns van fer les tantes, vinga a la xarreta.

En quant a l'entrenament:

DIMECRES 01/09/10:
1h05'12" rodatge per pla (30m+) en canvis de 6'. 135 ppm de mitja i 162 de màx.
Ruta: Vall d'Alba-Polígon industrial-Vall d'Alba.

Se me va fer massa tard, i no hi havia més solució que entrenar per asfalt al polígon. Vaig acabar d'entrenar de nit, quasi a les 21:30. Així que lo que hagueren segut canvis per terreny ondulat a pulsacions, es van convertir en sèries per pla a ritme. Tinc un circuit de 5 km. en la distància marcada cada 500 metres. I l'entrenament va ser molt molt satisfactori, ja que vaig treballar els canvis a ritme de 3'30"/km. constant durant tot l'entrenament, pegant un apreto a l'últim 500 a ritme de 3'21"/km. Ni me'n recorde de l'últim dia que vaig fer un entrenament a ritme, ja que ara tot és treball per pulsacions, i m'ha servit per a confirmar que no he perdut quasi velocitat, encara que quasi sempre rode per terreny ondulat o muntanya.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

5 comentarios:

tono ramirez dijo...

Hey Vicent, mi hijo tambiem cumplio años ayer, aunque el 16 ya.
¡¡¡FELICIDADES JORDI!!!

Anónimo dijo...

feliçitats Jordi

Anónimo dijo...

Felicitats Jordi¡

Com passa el temps, no? Però si fa dos díes que el portàveu en el carret.

A disfrutar, que és el que toca.

ANDREU I PAU dijo...

som Andreu i Pau felicitats Jordi i portat be al cole

VicentP dijo...

Gràcies Andreu i Pau. Sapigueu que esteu convidats al cumple bé aquest dissabte per la vesprada a Atzeneta o bé la pròxima setmana a Vall d'Alba.