lunes, 27 de septiembre de 2010

EM PENSAVA QUE JA ESTAVA RECUPERAT, PERÒ ......

Bé, ací van els 3 díes d'entrenos de fa dos setmanes que faltàven.

Encara que no he fet massa quilòmetres a peu, aquesta ha segut la setmana de l'any que més hores d'entrenament he acumulat. En total han segut 14h52' d'entrenament, que a la marxa que porta la recuperació del turmell serviran per a poc.

DIVENDRES 17/09/10:

1h10'22" rodatge a peu per muntanya. 440 m+ a una mitja de 126 ppm i una màx. de 157.
Ruta: Atzeneta-pista de la Roca del Sol-creuar tot el Bovalar per dalt-baixar del Bovalar-pujar per el tallafocs-tornar a baixar fins la Casilla-Atzeneta.

Ja començava a fartar-me de tant de rodatge per pla, per a recuperar el turmell. Així que avui tocava fer la prova per muntanya. He pujat al Bovalar per la pista de la Roca del Sol, que és la que més bon xafar té. Les sensacions al turmell, un poquet millor que ahir. Així que he creuat tot el Bovalar per dalt i després he baixat per l'altra part, on la pista està més pedregosa. Primer baixava en un poc de temor, però poc a poc he anat agafant seguretat i he baixat molt còmode. I quan he arribat baix, com que no he tingut molèsties, algo m'ha fet contacte al cap, i he decidit fer la prova definitiva....pujar el tallafocs.

He pujat a un ritme i unes pulsacions còmodes, en molt bones sensacions musculars. He fet un temps de 4'45", i això que he començat molt suau a la part de baix, i que a la part de dalt està tot ple de troncs que has de saltar. I quan he arribat dalt al pla, lo millor de tot és que el turmell no s'ha ressentit de rés, i he fet una baixada encara més còmoda que l'anterior. Toquem fusta, però pareix que la recuperació del turmell va per bon camí. Ara el diumenge toca provar alguna senda en baixada, a vóre quines són les sensacions al turmell, però sense apretar.

DISSABTE 18/09/10:

3h50'29" de rodatge en bici de carretera. 103,77 km. i 1.535 m+ a una mitja de 27 km/h.  I lo millor, 116 ppm de mitja i 148 de màx.
Ruta: Atzeneta-anar a buscar a Cristian al mas-Atzeneta-Les Useres-Costur-La Foya-Alcora-Moró-Vilafamés-La Barona-Els Ibarssos-mas de Cristian-pista mas de Julio fins la carretera-Benafigos-Coll del Vidre-Atzeneta.

Ha segut una etapa molt bona, en bones sensacions durant tot el rodatge. Ha segut la primera vegada que he anat des de Les Useres direcció a l'Alcora. És una carretera molt ràpida, en algun repetxonet, però que es pot fer tota en el plat gran.
Avui hi havia que passar dels 100 km., així que una vegada hem arribat al mas de Cristian, he tirat direcció a Benafigos per la pista del mas de Julio. Per dalt pareixia que estiguera plovent, però he decidit de seguir cap amunt. A falta d'un parell de quilòmetres per arribar a Benafigos, han començat a caure unes gotes, però com que no era molta cosa, he decidit de continuar. A Benafigos he parat a omplir el botellí i m'he posat l'impermeable i he continuat cap al Coll del Vidre. Pujant cap allí ha hagut un moment que no plovia, però després ha tornat a començar. I conforme baixava cap a Atzeneta, cada vegada plovia més i més. Ha segut un d'eixos entrenaments que dona molta satisafacció el fer-los i que et fan fort sobretot psicològicment.

DIUMENGE  19/09/10:

2h11'14" rodatge per muntanya suau fent 585 m+. 129 ppm de mitja i 146 de màx.

Ruta: Atzeneta-pont d'Useres-Castell-Mas de Timó-Magranar-camp de tir-plaques solars-Venta del Rullo-Atzeneta-camí vell de Castelló-pista de la Roca del Sol-Bovalar-baixar del Bovalar-Atzeneta.

Les bones sensacions del turmell del divendres, avui s'han tornat a truncar. La primera part del rodatge fins que hem passat la primera vegada per Atzeneta, ha segut prou bona. Ens ha eixit un ritme mig de 4'24"/km per a uns 19 km. i 395 m+. He tingut alguna xicoteta molèstia sobretot baixant, però em pensava que era degut a no haver estirat ahir després de fer bici. Però a la segona part, fent la volta al Bovalar per dalt, les sensacions han anat molt a pitjor. Pujant no ho notava tant, però baixant al final m'ha tocat parar-me a caminar. I al final he acabat a un ritme molt suau i totalment desmoralisat.

Després de l'entrenament, hem pujat amb els amics a passar el dia a Cantavella. Passejant per allí, he tingut tot el dia molèsties, i lo pitjor és que el cap ha estat tot el día pendent del maleït turmell. Cavalls s'apropa i açò no porta bon camí....

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

5 comentarios:

Anónimo dijo...

ANIM VICENT!!!!!

M´alegre de tornar a llegir-te, i encara que eixe turmell no acaba d´anar fi del tot segur que a Cavalls faras una bona cursa, tens molt d´entrene a les cames i bon "coco" per a disputar curses d´ultra-trail.

ANIM VALENT!!!!! i A TOPEEE!!!

Soc Paco, ens veem en Baga!!!.

VicentP dijo...

Gràcies Paco, per els ànim i per llegir-me. Al final Cavalls no podrà ser. Havia preparat aquest ultra (el meu estreno)en molta il.lusió i motivació, i he tornat a agafar un estat de forma molt bo, però....no pot ser. Ja llegiràs la pròxima entrada.

Per Paco sols no et conec, així que ja em saludaràs algun dia quan coincidim en alguna cursa o entrenant per ahí i sabré qui eres.

Gràcies.

Unknown dijo...

Hola Vicent:
Ja se les ganes que tens de fer Cavalls, però el primer és el primer el que tens de fer és mira be que et passe al turmell i després amoldarte a lo que tingues que fer no abuses que després serà pitjor.
Molts ànims i espere que pronte et recuperes i tornes A TOPE!!!!!!!!!!!!!!!

VicentP dijo...

Gràcies Cristóbal. Com ara em toque parar, espere recuperar ràpid el turmell.
Quan vullgues traem a bufar a Roqueta per eixes sendes i fem l'esmorçar que tenim pendent fa una eternitat.

Unknown dijo...

Hola Vicent:
Si os va be,podriem fer-la el segon cap de setmana de Novembre,ja que a l'Octubre el cap de setmana que tinc lliure vaig en un grup de gent de Benaasal i la Vall a fer la volta al terme d'Alfondeguilla.