martes, 14 de septiembre de 2010

I AL FINAL, A DEMANAR-LI A SANT JOAN


DIMARTS 07/09/10:

1h27'10" rodatge en bici de carretera. 42,29 km. i 580 m+ a una mitja de 29,1 km/h. 119 ppm de mitja i 159 de màx.
Ruta: Atzeneta-Torre Embessora-Vilar de Canes-Atzeneta.

Seguim sumant quilòmetres. Si fora per la bici, segurament haguera tingut que dir adiós a Cavalls del Vent. Espere poder-me recuperar del tot.

Ha fet molt d'aire durant tot el rodatge. A l'anada pegava algo a favor i a la tornada en contra. Estos dies que vas en la bici i fa aire, són molt pudents, ja que no vas còmode en cap moment. Però bé, s'apreten les dents i arreglat. Al final una bona mitja de velocitat, i més anant a soles.

DIJOUS 09/09/10:

1h15'10" rodatge per pla en progessió. 131 ppm de mitja i 154 de màx.
Ruta: Vall d'Alba-camí Barona-Barona-camí Rambla-Rambla direcció Useres-Barona-camí Corral Nou-Vall d'Alba.

Avui tocava entrenament a peu per pla, per a vóre com evoluciona el turmell. Al principi males sensacions, sobretot costa avall per asfalt. Però poc a poc les molèsties han anat desapareixent, no del tot, i he acabat el rodatge a un ritme prou fort i sense resentir-me del turmell a l'acabar.


DIVENDRES 10/09/10:

55'07" rodatge per pla en progressió. 124 ppm de mitja i 135 de màx.
Ruta: la mateixa que ahir, però fent menys tros per la pista que va per dins de la rambla.

He fet la mateixa ruta que ahir, per a comparar les sensacions del turmell. Encara hi han molèsties, però ha anant prou millor que ahir. A més ha passat lo mateix, les molèsties al principi i després poc a poc van a menys.

DISSABTE 11/09/10:

3h19'58" de rodatge en bici de carretera. 90,97 km. i 1.200 m+ a una mitja de 27,3 km/h. 117 ppm de mitja i 143 de màx.
Ruta: Atzeneta-Torre Embessora-Vilar de Canes-Catí-Benassal-Culla-La Llorença-Atzeneta.

Volia fer un rodatge més llarg, al voltant dels 120 km., però com que he eixit a soles, m'ha fet peresa matinar més i he eixit d'Atzeneta quasi a les 10 del matí. A més, quan he arribat a Catí, m'he posat a xarrar per allí en uns i altres, i al final sols he fet poc més de 90 km.

De Culla a Atzeneta, he baixat per La Llorença. No havia passat mai per allí en la bici, i feia anys que no passava ni en cotxe. L'asfalt a la baixada final està fatal. Tens que anar quasi tot el rato frenant, ja que baixar fort per allí és per a trencar la bici. Aquest tram té que ser bo de pujada. A no tardar molt, el tinc que fer al revés.

DILLUNS 13/09/10:

1h39'34" rodatge en bici de carretera. 42,5 km. i 1.000 m+ a una mitja de 25,6 km/h. 124 ppm de mitja i 146 de màx.
Ruta: Atzeneta-Benafigos-Coll del Vidre-Xaparra-Xodos-Atzeneta.

Aquest mateix rodatge el vaig fer el 26 d'agost. I avui en 2 pulsacions menys de mitja, m'ha costat 1'19" menys. No és molt, però és bon indicador de que anem progressant. Açò ho he fet a migdia. I com que ahir al final no vaig entrenar, necessitava fer algo més. I per la vesprada he fet:


1h27'10" rodatge a peu per pla. El ritme mig ha segut al voltant de 4'20". 132 ppm de mitja i 140 de màx.
Ruta: Vall d'Alba-camí Barona-Barona-camí Rambla-Rambla direcció Useres-carretera-Barona-camí Corral Nou-Vall d'Alba.

M'he trobat molt bé durant tot el rodatge, en molt bones sensacions. Llàstima que el meu turmell no ha evolucionat gens des del divendres fins avui. Lleugeres molèsties al principi i a partir dels 20 ó 25 minuts, quasi no note rés. Però el meu cap no està tranquil. Estic bé de forma, (i així  ho demostra lo que he fet avui) però si no va a millor, en aquestes condicions no podré afrontar en garanties una cursa de 85 km. A més, tinc clar que anar per anar, no vaig.
Si vaig, independentment del temps i la posició que faja, és per a quedar-me en la sensació de que ho he pogut donar tot.



No soc gens donat a resar ni a demanar coses als santets, però tinc un sentiment especial per Sant Joan. (sent un muntanyer, no podia ser a ningún altre sant que no siga ell). Li vaig demanar per a la MiM (enguany i en anys anteriors) i em va anar bé. Aquest mes d'Agost també vaig estar un dia que vaig pujar a repartir. I el diumenge, vam estar Jordi, Mireia (també li té una devoció especial) i jo allí dalt. Vam pujar a vóre'l i vam passar el dia per allí. Ara tinc un parell de "negocis" pendents amb ell.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: