viernes, 27 de mayo de 2011

AVUI RETIRADA

Avui em tocàven un parell d'hores de rodatge suau amb la bici de carretera, per a soltar i preparar les cames per al diumenge. Anava camí de la Torre Embessora i quan estava quasi arribant a la base d'Espaneguera, ha començat a ploure. Com que a dos dies de Zegama no era dia de banyar-se, he pegat mitja volta i me n'he entornat cap al poble, on no plovia. 

Aleshores he tirat direcció Useres, per fer una estona més d'entreno, i quan he coronat El Collao, aigua una altra vegada. Així que aquesta vegada, mitja volta i retirada.

Ahir per la vesprada vaig estar a veure als meus nebodets Eric i Hugo. Vaja "cuquets". Entre els dos junts, pesen el mateix que va pesar la meua "bestieta" quan va eixir de la panxa de sa mare, que va fer 4,410 kg. Estos són normals per a ser bessons, i el meu era gran per a ser-ne un sol.

L'entreno d'avui.

DIVENDRES 27/05/11:

50'48" road bike. 22,81 km. i 255 mD+ a una mitja de 26,9 km/h. 103 ppm de mitja i 133 de màxima.
Ruta: Atzeneta-base Esparreguera-Atzeneta-Collao Useres-Atzeneta.


Demà per el matí ben prompte (a les 6 del matí hem quedat a l'apeadero d'Onda), viatge cap a Zegama. El nº de dorsal el 230. Espere disfrutar i fer temps per a poder tindre dorsal guardat per a les pròximes 2 edicions. Com m'ha dit avui el meu vei Ximo, "disfruta com un xiquet i pateix com un cabró".

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: