martes, 10 de mayo de 2011

SÈRIES AMB SOL I SOL

Així ha segut l'entreno de sèries avui a migdia a les pistes. Molt de sol, molta calor i com quasi sempre que em toca entreno de qualitat, sol, sense companyia. 

L'últim dia que em vaig poder acoplar a algú fent sèries va ser ........ no me'n recorde. Sobretot la varietat d'objectius i competicions que tenim uns i altres, i en menor mesura les lessions d'alguns, són els causants de que no puga fer aquestos entrenos amb ningú.

Si et trobes fort i tot va de cara, com la setmana passada fent aquest mateix entreno, no hi ha problema. Quan acabes, et sents un "superhome". Però si pilles un dia d'eixos en que les sensacions no són bones, aleshores et sents un "homenet". Si les sensacions foren molt dolentes, aleshores et sentiries un "cagamandurries", jejejejeje.

Jo avui m'he sentit un homenet, i quan estava fent la 8ena sèrie, encara que els ritmes eren bons, he enviat l'entreno a fer la mà, ja que les sensacions no acompanyàven. Demà més i millor.

Aquestes són les dades de l'entreno.

DIMARTS 10/05/11:

1h18'39" running. Sèries de 1000. 16,03 km. 127 ppm de mitja i 158 de màxima.
Pistes d'atletisme Gaetà Huguet.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: