jueves, 19 de mayo de 2011

UN ALTRE ENTRENO DELS D'ENMARCAR

Pegant voltes, com els ases

Es nota que encara em dura la motivació que vaig "comprar" el dissabte seguint durant tot el dia la MiM. 

Avui tenia un entreno d'eixos durs i llargs. D'eixos que un agraïria fer amb companyia, però com ja va sent habitual aquesta temporada, no ha segut el cas. Ara bé, el que m'haja eixit un bon entreno i damunt sol, encara em motiva més. Almenys els ànims de la resta de gent que avui estàven per les pistes fent sèries o simplement rodant, ha segut de molta ajuda.

He acabat fent el millor entreno de 500 que he fet mai, i això que el primer no l'he començat massa bé, fent-lo en 1'36" (3'12"/km). Després de fer aquest he pensat, "xiquet, avui tens que reventar, et tens que exprimir al màxim, i si no acabes, doncs aixó, no acabes i te'n vas cap a casa tan tranquil". I a partir d'aquest, ja m'he posat durant la resta de sèries a 1'30" (3 min/km) o per baix, acabant l'últim en 1'25" (2'50"/km). La mitja de tots m'ha eixit a 1'29" (2'58"/km). I no és que n'haja fet uns poquets i prou, no. Me n'he arrollat 15.

El d'avui ha segut un d'eixos entrenos que, com deia la setmana passada, et fan sentir un "superhome".

La resta d'entrenos de la setmana, i de moment va complideta, han segut:

DILLUNS 16/05/11:

2h47'49" road bike. 72,76 km. i 553 mD+ a una mitja de 26 km/h. 93 ppm de mitja i 122 de màxima.
Ruta: Vall d'Alba-Benlloch-Cabanes-Pobla Tornesa-Vilafamés-Sant Joan de Moró-Alcora-Onda.

DIMARTS 17/05/11:

1h30'24" running per muntanya + 26'24" TC. 17,85 km. i 320 mD+. 121 ppm de mitja i 138 de màxima.
Ruta: Atzeneta-escoles velles-pont Useres-pista Castell-barranc-Torrocelles-Mas de Remisio-Magranar-Atzeneta-camp de fútbol.

DIMECRES 18/05/11:

1h42'03" running. Sèries de 500. 18,09 km. 118 ppm de mitja i 157 de màxima.
Pistes d'atletisme Gaetà Huguet.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: