jueves, 21 de octubre de 2010

SIS DE SIS, I UN PARELL DE FIGUETES PER A ACABAR


DIJOUS 21/10/10:

1h10'02" rodatge en progressió per camins de terra. 14,16 km. i 205 m+ a una mitja de 4'56"/km. 130 ppm de mitja i 153 de màx.
Ruta: Atzeneta-pont de Castelló-pont d'Useres-camí del Castell-granja Otilio-Mas Propet-La Madonya-PR Nevera-plaques solars-Venta del Rullo-mas d'En Jaume-Ctra. Albocàsser-camí dels Plans-Atzeneta.

I en el d'avui han segut 6 dies seguits d'entrenaments, dels quals 2 han segut en bici i la resta a peu. Demà toca descans. Lo més positiu és que el turmell, encara que tinc més o menys molèsties, depenent del terreny per el que entrene, no se me ressenteix després d'entrenar. A vóre si poc a poc tornem a agafar la forma i tornem a afinar al cos.

A l'entreno d'avui ha fet molt d'aire. Com que he rodat per terreny ondulat i a pulsacions, açò dona un poc igual. Però si un vol entrenar ritmes per terreny pla, la veritat és que dóna molta malícia. Avui per exemple, m'he agafat un lap a un dels quilòmetres per carretera, i ja al final del progressiu, a unes pulsacions a les que tindria que anar a un ritme al voltant de 3'30"/km, he medit un ritme de 3'52"/km. Més de 20" per dalt del ritme. És un día d'eixos que si et toca apretar per pla fent qualitat, no fas més que remar i remar i no avançar. Entrenament en resistència.

Lo de les figuetes, és perquè com que de figueres n'hi han per tot arreu, i ara estan ben carregades, molts dies quan estic acabant l'entrenament i passe prop d'alguna, no em puc aguantar i em tinc que parar a menjar-me'n un parell o tres. ¿No diuen que els hidrats que millor i més ràpid assimila el cos són els que li donem la mitja hora següent a l'entrenament? Doncs quina millor manera que menjant un fruit tant nostre. Si la figa és de lo millor que hi ha, jajajaja.....

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: