lunes, 18 de octubre de 2010

EL RETORN A LES SENDES

DILLUNS 18/10/10:

47'12" rodatge a peu per muntanya. 7,80 km i 220 m+ a una mitja de 6'03"/km. 116 ppm de mitja i 131 de màx.
Ruta: Ctra. Xodos-Font del Forcall-senda Mas de Vidal-El Juncar-senda de l'Ullal-Magranar-Ctra. Xodos.

Després d'acabar ahir en bones sensacions al turmell i sense ressentir-me després, avui m'he decidit a fer la prova per senda, a vóre com anàven les molèsties. He rodat molt, molt suau. No ha anat tant bé com voldría, però almenys he conseguit rodar a un ritme suau, sense tindre que parar-me en cap moment i sense molèsties que em faren coixejar, com m'ha arribat a passar quan més fotut estava. A part de les molèsties, lo que més malícia em dona, és que en terreny irregular, vaig en molta inestabilitat i en molt poca seguretat. Però supose que açò serà conseqüència de la lessió i de que el cap se'n recorda massa de lo que va patir el turmell alguns dies.

La ruta està molt bé per a fer un rodatge suau i curtet. I també per a fer un passeig per a qualsevol persona. A més hi ha molta senda i la veritat és que és molt xula, ja que vas molta estona per dins dels barrancs. Així que per a la gent d'Atzeneta que llegiu el blog, ruta fàcil, curta i molt bonica.

Tinc que tornar a agafar la costum d'agafar la càmera de fotos quan faig alguna ruteta nova. I també pense algunes vegades que podria agafar el GPS i fer una basse de dades de les rutes que faig, en quilometratges, desnivells, tracks, .... 

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

1 comentario:

Unknown dijo...

Hola Vicent:
Si que podries agarrar el Gps,i el movil per fer fotos després el de traure el track i el perfil esta fet en un bufit i ademés la gent coneixerie les nostres terres.

M'alegre de que vatga millor el turmell, poc a poc Vicent que el jornal no done per a tant.
Anims i A TOPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!