martes, 19 de octubre de 2010

¿QUÉ M'HAURÀ MIRAT UN TORT?

DIMARTS 19/10/10:

58'51" de rodatge per camins de terra. 12,98 km i 145 m+ a una mitja de 4'32"/km. 131 ppm de mitja i 145 de màx.
Ruta: Atzenta-gravera-Carrascalet-camí dels Plans-Ctra. Albocàsser-1er assegador-Mas d'En Jaume-Ramblella de Benafigos-Venta del Rullo-Atzeneta.

Després de 3 setmanes de fer lo que m'ha donat la gana, aquesta setmana em pose a seguir una altra vegada un pla d'entrenament, de moment molt light (massa per a les ganes que tinc de canya !!!), enfocat encara no sé a qué, ja que em tinc que planificar la pròxima temporada. Lo únic que tinc clar és que vull fer un parell d'ultratrails, però no sé ni quins ni quan. I la resta de curses, acoplades a aquestes 2. Així que s'admiteixen sugerències.

Avui després de molt de temps sense gastar-lo, m'he tornat a posar el sensor de velocitat del pulsòmetre. L'he calibrat sobre la marxa, així que supose que les dades de velocitat i distància estaran bé.

El títol de l'entrada és perquè demà havia d'anar a fer-me la ressonància, però m'han trucat aquesta vesprada per telèfon per a cancelar-me-la per avaria de la màquina. Així que, uns dies més sense saber qué li passa al maleït turmell.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: