sábado, 2 de octubre de 2010

SETMANA DE DESCANS

És dissabte per la vesprada i jo, enlloc de seguir la cursa de Cavalls del Vent per internet, hauría d'estar corrent-la, però així han segut les coses i així les tinc assumides. No val de rés lamentar-se, ja que hi hauràn molts més ultres, d'això n'estic segur. Lluny d'estar desmotivat, m'he quedat en moooooooltes ganes.

Aquesta vesprada estic fundit, i no és de lo que he entrenat. He eixit a migdia amb Cristian. L'he acompanyat mentre escalfava i a l'acabar, i mentre ell feia el seu entrenament, jo he rodat algo per el Bovalar, per a vóre com anàven les molésties del turmell. Em notava molt unflat de la panxa, i quan tornàvem cap a casa, tot era intentar traure algo de gas per darrere (¡ qué finet m'he tornat !) i no poder. Després de dutxar-me, m'ha pegat un baixó que estic tota la vesprada en eixa sensació de que no tens forces per a rés i de que no tens ganes més que d'estar sentat i tranquil. No sé si serà un d'eixos virus que diuen que funcionen per ahí, que duren al voltant d'1 día. Si és això, ja sé qui me l'ha apegat, ja que aquesta setmana m'ha visitat un comercial que l'ha tingut aquestos mateixos díes.

Demà feia compte de pujar a Vilafranca en la bici de carretera a vóre el final de cursa i a esmorçar, però a esta marxa sols pujaré a esmorçar, si no vull quedar-me tirat per eixe Coll d'Ares.

Aquesta setmana ha segut de descans, però com que parat del tot no sé estar, açò és lo que he fet:

DIMECRES 29/09/10:

27'41" de rodatge suau. 80 m+, 114 ppm de mitja i 140 de màx.
Ruta: Atzeneta-camí vell de Castelló-Pou del Guardia-granja de "Porlasenyal"-camí vell de Castelló-carretera-Atzeneta.

Males sensacions al turmell. Al principi per pla i terreny bo, sense molèsties, però una vegada ha començat el camí pedregós i la costa amunt, mal. Al final he fet un tram d'asfalt i ahí no m'ha molestat gens, i això que m'he posat a un ritme ràpid.

DIJOUS 30/09/10:

1h13'47" rodatge en bici de carretera. 31,53 km i 425 m+ a una mitja de 25,6 km/h. 101 ppm de mitja i 127 de màx.
Ruta: Atzeneta-Torre Embessora-Atzeneta.

Ha segut un rodatge sense presses, disfrutant del solet i del bon oratge que feia a migdia. Després d'uns dies de descans, les cames avui tenien ganes de guerra, però aquesta setmana no toca. És setmana de descans, encara que siga actiu. Molt bones sensacions.

DISSABTE 02/10/10:

42'39" de rodatge a peu. 110 m+, 122 ppm de mitja i 139 de màx.
Ruta: Atzeneta-camí vell de Castelló-gravera-mas de l'Escolà-Pou del Guardia-Atzeneta.

He notat milloria al turmell. A vóre si entre esta setmana de descans i les pròximes 2 ó 3 setmanes que seran de descans actiu i tornada progressiva als entrenaments, puc recuperar-me del tot.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: