lunes, 11 de octubre de 2010

I LOVE TUBELESS

DIMARTS 05/10/10:

1h01'33" rodatge a peu per pla. 115 m+, 127 ppm de mijta i 141 de màx.
Ruta: Atzeneta-camí vell de Castelló-gravera-Carrascalet-pista terme Benafigos-Rambla Benafigos-Venta del Rullo-Atzeneta-Pont Useres-Atzeneta.

Feia ja prou díes que no corría tant de rato seguit. Les sensacions han segut bones, però lo millor ha segut que he aconseguit córrer 1 hora sense notar quasi molèsties al turmell. El rodatge l'he fet per camins de terra i pedra i sense pràcticament desnivell. Encara que les sensacions hagen segut bones, tinc la sensació de que encara tardaré prou díes en poder fer un rodatge per muntanya sense molèsties. I tinc que dir que ja tinc MONOOOOOOOO  de muntanya de la bona. Cada vegada que veig fotos o algún video d'alguna cursa, em puge per les parets.

DIJOUS 07/10/10:

1h58'39" rodatge en bici de carretera. 49,32 km. i 1040 m+ a una mitja de 25,0 km/h. 123 ppm de mitja i 149 de màx.
Ruta: Atzeneta-Mas de Cristian-tornar enrere-pista terme Benafigos-Benafigos-Coll del Vidre-La Xaparra-Xodos-Atzeneta.

Rodaeta en la flaca a un ritme suau, encara que en prou metres de desnivell positiu.

Avui a migdia dinant, a les notícies ha eixit no me'n recorde quina ciutat xinesa, on havien medit un índex de contaminació de 500 unitats, quan el límit màxim que diu la OMS és de 25. I jo fent el rodatge, he pogut gaudir per la part alta del recorregut que he fet, d'una oloreta a monte, d'una puresa i d'una tranquilitat que no tenen preu.

L'oratge ha segut fresquet, i una vegada he arribat al Coll del Vidre, he parat a posar-me els manguitos, ja que cara avall començava a tindre fred. I baixant de Xodos cap avall, ha baixat una boira espessa, que feia que pareguera que ja fora de nit.

A mig camí entre Atzeneta i Xodos, m'ha creuat per davant dels morros una cabra. I s'ha enfilat per la meua esquerra terraplé amunt, per una pared quasi vertical en una agilitat i una velocitat impresionant. Pareix mentira que puguen fer això. ¡ Quan pagaríem els corredors de muntanya per poder imitarles !

DISSABTE 09/10/10:

3h29'24" de BTT. 39,60 km. ciclables i 1160 m+, més lo que he fet en la bici al llom, a una mitja de 11,6 km/h. 123 ppm de mitja i 150 de màx.
Ruta: Atzeneta-circuit (sense eixir-me'n ni un metre d'ell) de la Pujada a la Nevera, fins al control de dalt-bassa de pedra-pista tallafocs direcció a Xodos-monte a través de baixada fins a Xodos-Torrocelles per el circuit de la MiM-El Castell-Atzeneta.

L'eixida, encara que canyera, ha segut tranquila i sempre a ritme no agobiant. L'únic "però" de la ruta, és que he fet massa trams no ciclables.

En principi tenía idea de fer en la BTT una ruta més llarga que porte en ment (que a no molt tardar acabaré fent) però com que tenía que eixir a soles, m'ha agafat peresa de matinar, i al final he eixit a les 10:30 del matí. Així que he tingut que canviar de plans per a poder arribar a casa a l'hora de dinar (i així i tot he arribat tard, quan ja tots havien dinat).

El tram que més m'ha agradat fer, ha segut el que va des de la "cuesta de los suspiros" fins un poquet més amunt del pou de La Nevera. Aquest tram, menys uns pocs troços molt curtets, és totalment ciclable. I ací ha segut on per primera vegada, me n'he eixit volant per davant de la BTT. Se m'ha falcat la roda de davant a una pedra, i he eixit volant, però no m'he fet rés de rés.

També he disfrutat molt baixant per alguns trams de senda del circuit de la MiM, sobretot des del Mas d'Ahicart fins a les Torrocelles, tram que és tot ciclable. La Lloma és menys ciclable (pareix que haja deprés avui aquesta parauleta) de lo que em pensava. Uns pocs de l'Albarda Team BTT van baixar per ací la setmana passada, i jo em preguntava si haurien segut capaços de baixar tota la Lloma sense baixar de la bici. Però després Ramón Escrig, em va dir que ni el més baixador dels que anàven, un amic de Marc que és de Torreblanca, va conseguir fer la baixada sense posar els peus a terra.

El tram que menys m'ha agradat, i en que més m'he maleït a mí mateix per haver-me clavat per ahí, ha segut una baixada monte a través (que no la baixem ni en les curses de muntanya més canyeres) de cara cap a Xodos. Però una vegada embolicat, hi havia que baixar i prou. Lo positiu de fer aquesta baixada (tot en esta vida té algo positiu) és que el turmell no m'ha molestat gens, i això que el terreny era tot molt pedregós. Ara bé, he baixat caminat. Una altra cosa haguera segut baixar corrent.

Avui he fet l'estreno del tubeless. I LOVE TUBELESS, jejejejejeje. En la ruta que he fet avui, lo més normal és punxar alguna vegada. I en el tubeless, rés de rés. Crec que he fet una bona adquisició.

DIUMENGE 10/10/10 (fixeu-vos en la data):

Aquesta entrada mereix una entrada a part.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEE !!!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola Vicent, tinc "algo" per a tu de la cursa de Cavalls, jejej!!!!

Ja veig que rodes amb tubeless i disfrutant a tope, m´alegre molt que eixe "peuet" estigue recuperant-se.

A vore quan quedem i xarrem.

VicentP dijo...

Paco, Mireia em va passar el dilluns el teu telèfon. A vóre si aquesta setmana et pegue un toc i quedem. I així em contes algo de Cavalls.

La veritat és que estic disfrutant molt de la BTT. I el peu, poc a poc, però pareix que estiga millor.

Gràcies.