jueves, 22 de septiembre de 2011

NEVER STOP EXPLORING

Després de dos dies seguits de córrer a peu, ara toquen 3 dies de bici, fins diumenge que tornaré a córrer a peu. 

Avui he eixit amb la BTT. He pujat de Vall d'Alba a Atzeneta, passant per la Barona i tirant després per pistes i sendes del terme de Les Useres, per a fer cap al Bovalar i baixar després a Atzeneta.

I després he anat d'Atzenta als Ibarsos per un lloc per on mai havia passat, per el Riu de Safont. I la ruta m'ha agradat, tant per anar amb la BTT, com per a córrer a peu.

Ahir vaig canviar la cuberta de darrere. M'ha durat molt poc, ja que la vaig canviar a finals de juny, i després de la carrera del diumenge, en la que vaig acabar quasi en la roda a terra, està per a repar-la i guardar-la per a alguna emergència i prou.

Per cert, se'ns va ocurrir pesar la bici, ja que el xic que em va canviar la cuberta em deia, que ningú dels que havia quedat el diumenge per davant de mi, portava una bici com la meua. I pesa 13,5 kg. 4 ó 5 kilets menys no anirien mal per a competir, ¿no?

Els números de l'entreno d'avui:

DIJOUS 22/09/11:

2h00'48" BTT. 41,35 km. i 553 mD+ a una mitja de 20,5 km/h. 118 ppm de mitja i 141 de màx.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

2 comentarios:

Cagueme dijo...

Hola Vicent! Doncs a vore si dones alguna referència d'eixa ruta que comentes i un diumenge d'aquestos quant pujem la investigue.. No cre que m'oriente del tot, doncs no conec massa la toponimia del terreny, però bé, se fa lo que se pot.. Jo normalment pegue pel SL cap als molins i Culla, però està bé coneixer alternatives.. Gràcies i salutacions..

VicentP dijo...

Si tens GPS et passe la ruta.