martes, 20 de septiembre de 2011

BTT 3 TERMES


El passat cap de setmana vaig tornar a competir, aquesta vegada amb la BTT, a la Marxa BTT 3 Termes, que enguany eixia i  acabava a La Serra d'Engalceran.

Bon resultat per a mi, però la veritat és que esperava estar un pelet millor. Les cames no van estar com la setmana passada a Orpesa. A més vaig eixir havent escalfat molt poc, sense trencar a suar, i al principi vaig anar un poc embossat de cames.

L'eixida va ser neutralitzada, ja que començava costa avall per un camí asfaltat en unes curves molt perilloses per a soltar-nos a tots desbocats. Així i tot, no van faltar els ansiosos que volien passar per qualsevol lloc sense mirar rés. A pesar d'eixir quasi davant de tot, ací vaig perdre prou posicions, deixant escapar al grupet bo, que sempre estava ahí davant a un parell de minuts, però que no vaig poder agafar en cap moment.

Els primers 14 km. de carrera eren quasi tots en baixada, només en alguns repetxons curts costa amunt. Això sí, en pistes i trialeres molt pedregoses, en les que va haver moltes caigudes. Jo en aquest tram vaig perdre molta pressió a la roda de darrere, que es va quedar a poc més de 1 bar.


Després venien uns 12 km. prou rodadors. Ací ens vam juntar un grupet de 5 ó 6 corredors, quasi tots ells "malfainers", ja que els únics que vam entrar a la feina per veure si podiem agafar al grupet de davant vam ser un xic de Catí, Andrés, i jo.

I els últims 10 km. eren tots costa amunt. L'aire ens va pegar fort durant tot el recorregut, però en aquesta última pujada va ser massa. A més, quan més amunt pujàvem amb més força bufava, lo que va fer la pujada encara més dura. Ací el grupet poc a poc es va anar disgregant. Andrés i jo vam tirar cap endavant i els altres poc a poc es van anar quedant. Jo al final també em vaig quedar sol, ja que Andrés anava un puntet més que jo i la veritat és que va fer una pujada molt bona, en la que quasi va aconseguir agafar als últims del grupet de davant. Així i tot, en aquesta pujada encara vaig conseguir guanyar algunes posicions.


Finalment vaig entrar el 19 de la general, a una eternitat dels primers, que em van traure quasi 20', però molt prop de la posició 10 a la 15, que haguera segut un resultat molt bo.

Les dades del meu Garmin:

2h01'45". 39,06 km. i 827 mD+ a una mitja de 19,2 km/h.

CLASSIFICACIÓ (A la classificació, tots tenim 1' més de lo que vam fer, supose que per algun error de cronometratge)

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

2 comentarios:

Unknown dijo...

Hola Vicent:
Molt bé,pel que dius que xupen roda sempre serà igual esta vida sempre hi ha malfainerots que altres tenen que alimentar.
Un altra vegada et despenjes un poc i és vas recordan si han vengut a que els pujes al coll o són uns trepes aixina igual agarren un poc de vergonya.
Jo el que espere pronte és una crónica muntanyera d'eises bones teues, a vore si cau pronte.A topeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!

VicentP dijo...

Cristóbal, el dia que puga fer un rodatge per muntanya, però muntanya d'eixa que m'agrada a mi, me pareix que me correré per eixes sendes.

De moment em conforme en anar corrent per pla.

Salut i muntnaya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!