miércoles, 28 de septiembre de 2011

I MÉS

Ahir per la vesprada vaig tornar a sortir a entrenar a peu una altra vegada.

Després d'haver fet 1h30' el dilluns, la veritat és que les sensacions van ser bones. Sols vaig notar al principi un lleuger ressentiment, que quasi no era ni molèstia. Durant l'entreno, vaig intercalar uns esprints de 80 metres a tope, i en el peu ja calent, no vaig notar rés de rés. Pareix que anem per bon camí.

Ara, les cames em picàven un poc i no era precissament per culpa d'algun mosquit, sino per la falta de quilòmetres a peu. Està clar que la bici m'ha ajudat a mantindre una forma física acceptable. Però les cames es tenen que tornar a acostumar a l'impacte i a la canya dels entrenos a peu.

Poc a poc. Pressa no en tinc.

DIMARTS:

55'08" running. 11,79 km. i 101 mD+ a un ritme de 4'41"/km. 131 ppm de mitja i 148 de màx.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: