jueves, 10 de febrero de 2011

LLENYA AL BOMBO !!!

Punxeu damunt l'enllaç 

¡ Qué setmanetes de volum m'esperen ! Però m'agrada. Tinc entrenos que em motiva molt fer-los, sobretot els que tinc els dissabtes. Espere poder-lo assimilar tot bé i arribar en un estat de forma prou bo al primer ultra de la temporada, i per supost no lessionar-me.

Aquestos dos dies els entrenos han segut:

DIMARTS 08/02/11:

1h21'51" running, fent canvis de 15'. 135 ppm de mitja total i 156 de màx.
Pistes atletisme Gaetà Huguet.

DIMECRES 09/02/11:

1h07'37" running en progressió. 230 m+ a una mitja de 132 ppm i una màxima de 155.
Ruta: Atzeneta-pont de Castelló-Toll-pont d'Useres-camí Castell-granja Otilio-Mas Propet-Madonya-Terres Blanques-plaques solars-Venta del Rullo-Mas d'En Jaume-bassot de l'anoguer-camí dels plans-pont de Castelló-casa.

Després de un mes i mig, he tornat a passar un camí que em dona (donava) mal rotllo. Manies que té un.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: