jueves, 24 de febrero de 2011

HI HAURÀ SORT EN EL SORTEIG PER A ZEGAMA ?


Demà divendres 25 és el sorteig per a la cursa de les curses. Per a una de les més mítiques i reconegudes a nivell internacional. A molts atlètes d'èlit de la talla de Kilian Jornet o Raúl García, quan els pregunten per quina és la millor cursa per a ells, no dubten a contestar. Sens dubte, Zegama. Per el recorregut, per la magnífica organització i per l'ambient, però sobretot per la gent que ompli les muntanyes animant sense parar a cadascún dels corredors, deixant imatges més bé pròpies d'una etapa del Tour que d'una cursa per muntanya.

L'any passat vaig fer la pre-inscripció per al sorteig, vaig tindre sort i em va tocar dorsal. Finalment no vaig anar, ja que es disputava el mateix cap de setmana que la Marató i Mitja i em vaig decantar per aquesta última. 

Enguany he tornat a fer pre-inscripció. Si em toca, hi haurà que anar.

En quant a l'entrenament d'avui:

DIJOUS 24/02/11:

2h01'45" road bike. 55,76 km. i 685 m+, a una mitja de 27,5 km/h. 109 ppm de mitja i 140 de màxima.
Ruta: Atzeneta-Torre Embessora-Sant Pau-Rosildos-Els Ibarsos-Meanes-Atzeneta-Collao d'Useres-Atzeneta.

Avui he tornat a tindre molt bones sensacions de cames, per tercer dia consecutiu. Demà comencem l'últim cap de setmana intens d'entrenos per a Xerta.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: