miércoles, 27 de mayo de 2009

ENTRENAMENTS DEL CAP DE SETMANA PASSAT

El dissabte 23/05, vaig fer una ruta que ja feia molt de temps que volía fer, i quan no per unes coses per unes altres, encara estava pendent. L'aventura em va sortir bé, ja que no coneixía el camí i no em vaig perdre cap vegada.

Com que estava sol, ja que Juanito estava a Zegama, i el Penyagolosa em tira molt, doncs me'n vaig anar cap amunt. Vaig deixar el cotxe a la basse del pic, i vaig tirar direcció a la Lloma de la Cambreta per la pista. I allí vaig agafar la senda que baixa a la Nevera. Vaig baixar per aquesta senda i vaig agafar la bifurcació que tira cap a la zona que es veu de dalt del pic si mires direcció a Llucena i Villahermosa. I vaig eixir a la pista del Remolcador, que puja des de Llucena. Ací vaig fer un treball específic de costes que tenía que fer. I després per la senda que va paralel.la a la pista vaig tornar a eixir on tenía el cotxe.

La senda que va per baix del Cantal de Micalet (tota la part de baix del pic), es espectacular. Veus el pic allà dalt, en les dos canals que pugen cap allí, i la pared vertical que hi ha baix d'ell. I un paissatge per tot arreu com si estigueres a Pirineus.

Ara que ja sé aquesta la ruta, un altre día toca pujar al pic per una de les dos canals. Per una no, per la que té les cadenes, que diuen que és la més directa i tècnica.

I el diumenge vaig anar en Xari i en Vicent Betoret a entrenar part de la Volta al Terme de Fondeguilla. Vam fer des de l'inici fins al Coll Roig al Km. 14, i des d'ací ens vam desviar del circuit per a baixar cap a Fondeguilla. Al final 2h30' clavades que tenía que fer de rodatge, a un ritme prou tranquil.
Encara que el sol no apretava, feia molta humitat. Així que la xopada va ser bona, la roba al acabar estava xorrant.
Després d'entrenar, com no un bon esmorçaret i una bona cervessa ben fresca. Això es imprescindible.

El cap de setmana que ve, el dissabte correré a Vall d'Alba, però agafant-ho com un entrenament de qualitat, per a posar al cor a tope. Així que dona igual el resultat, ja que competisc en setmana d'acumulació. I El diumenge hi haurà que tornar a Fondeguilla, ja que sols queden dos caps de setmana per a entrenar el Campionat d'Espanya.

Salut i muntanya.

A TOPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!

Salut i muntanya.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Si lo de no actualitza el bloc es una estrategia publicitaria per aconseguir mes visites o estas cumplint.
No hi ha cap entrada mes llegida en tot internet que la teua de entrenaments del cap de setmana passat.

Enhorabona pel Guiness....