miércoles, 1 de julio de 2009

TORNEM AL BLOG

Aquesta setmana en fa 5 que no faig cap entrada al blog. Han segut unes setmanes complicades a la feina, ja que totes les setmanes hi ha hagut algú de vacances. Però bé, tornem.

Després de l'última entrada, com deia en la mateixa, vam competir en la Cursa de Muntanya de Vall d'Alba. Juanito va fer el segon podi de la temporada, fent 3er per darrere de Remigio Queral i de Sergi Ruiz.

Jo vaig quedar 7é de la general i 1er local.


Dos setmanes després vam córrer el Campionat d'Espanya a Fondeguilla. No había corregut mai aquesta cursa i m'he quedat en la impresió de que és la cursa més muntanyera i dura de les que es fan ací a la privíncia de Castelló. Em va agradar molt. És el tipus de curses que m'agraden.

L'organització va ser de 10, perfecta en tots els aspectes i en un poble totalment volcat en la seua cursa. A la duresa del recorregut (35 km. durs i molt tècnics), es va afegir la difucultad de la calor, que va fer que molta gent punxara a partir del km. 20.

Jo había passat 2 setmanes en molts altibaixos entrenant (fundit perquè una setmana em va tocar anar a repartir i no estic acostumat) i en el cap poc centrat en els entrenos. Així que vaig eixir a un ritme prou conservador en la posició 60 ó 70, buscant les bones sensacions i esperant a vóre com responía el cos a la segona part de la cursa. I el resultat, encara que no va ser cap maravella, va ser satisfactori per a mi, tenint en compte tot açò.

Després del control del km. 20 al Marianet, pujant el "Alto del Señor" vaig tindre un baixó prou fort, però al arribar dalt, a una senda que pica cap amunt, em vaig posar a un trotet còmode, i poc a poc vaig anar retrobant les bones sensacions i fent feina, passant a molts corredors. Em va faltar un poc de motivació i confiança per a fer una millor marca, ja que vaig entrar a meta en la sensació de que encara em quedava corda. Però bé, al final vaig entrar en la posició 31 en un temps de 4h09', resultat satisfactori.

Juanito es va tindre que retirar al control del km. 24. Va arribar ací molt marejat, i els metges després de prendre-li la tensió, el van obligar a abandonar.


També hem començat ja a introduïr la bici a la rutina d'entrenaments. Jo ja había fet bici de muntanya l'estiu passat. I aquest any me n'he comprat una de carretera de segona mà, i tinc que dir que estic disfrutant molt d'estos entrenaments, sobretot de les etapes de cap de setmana.

A més d'alguna rodada entre setmana, Juanito i jo hem fet dos bones etapes de cap de setmana.
La primera d'elles va ser: Almassora-La Vall-Fondeguilla-Xóvar-Eslida-Aín-Alcudia de Veo-Veo-Tales-Artesa-Onda-Ribesalbes-Castelló-Almassora. Quasi 120 km. en 3h40'. Aquest va ser l'estreno. No està mal per a començar.
I la segona ha segut aquest passat cap de setmana, en l'equip ciclista en que corría Juanito abans de córrer a peu, en el 2 Rodes d'Almassora. Vam fer Borriol-Ribesalbes-Onda-Villamalur-Tales-Onda-Borriol. Uns 100 km. en 3h30'. Aquesta era la meua primera eixida en grup. L'experiència ha segut que els ciclistes són d'una altra pasta, tenen una altra mentalitat. I açò ho dic perquè una vegada vam agafar la carretera de Ribesalbes, l'eixida es va convertir en carrera, en estirades, en relevos, en escapats, .... Estos ciclistes estan un poc penjats !!

Demà correm a Benassal. No he fet mai aquesta cursa ni conec rés del recorregut. Aquest any hi ha més nivell i més participants que cap any. Supose que en açò influirà el fet de que estiga dins de la Lliga de Curses de Muntanya Castelló Nord, en la que Juanito i jo anem classificats 2on i 3er per darrere de Remigio Queral.
Juanito està ara en un bon moment de forma i segur que estarà lluitant per un lloc al podi. I jo que ja comence a baixar la meua forma, doncs espere tindre bones cames per a entrar dels 10 primers.

Salut i muntanya.

A TOPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!

1 comentario:

Unknown dijo...

Hola Vicent:
Aixina que es fa dur corre quan toca repartir eh?.Claro aconstumbraet a fer papeleo.Enhorabona a Juanito per la cursa de Benassal i a tú tambe.Bueno aixina a este pas encara te vorem fent el tour de la France, jo també ix un dia a la setmana a fer bici pero soc mes tranquil, per el cicloruta de Benicassim i tornar per el grao.Bueno a vore quin dia anem a Xodos a fer la rodaeta pendent i el esmorçar.