martes, 21 de julio de 2009

DESCANSSSSSSS !!!!!!!!

I ha arribat l'hora de descansar. És necessari, encara que costa estar sense fer rés o quasi rés. Però el cos i sobretot el cap ho agrairan. Uns díes de fer lo que apetisca i quan apetisca....de passejar, d'anar a la piscina, d'eixir 20 minutets a trotar, una partideta a frontó, dedicar més temps a la família....

En quant a entrenaments, ja portava unes setmanes en les que había alçat molt el peu. Entrenaments més curts i sense intensistat, i bicicleta. En bici de carretera he fet unes quantes eixides, de les que he disfrutat molt, sobretot de la del diumenge passat. Les eixides d'estes dos setmanes en bici han segut:

- Dijous 09 de Juliol: Vall d'Alba-La Barona-Les Useres-Atzeneta-Benafigos-Atzeneta-Vall d'Alba. 59 km. i 985 m+ en 2h06' a 123 ppm. En principi no tenía pensat pujar a Benafigos, però quan vaig arribar a Atzeneta, vaig tirar cap amunt, en el compte de que si se'm feia tard, doncs pegaría mitja volta i cap avall. Però em vaig trobar molt bé pujant i al final vaig arribar dalt. El tram d'Atzeneta a Benafigos va estar molt guapo, ja que la carretera és estreta, había plogut unes hores abans, i arribant a Benafigos hi había una boira que no deixava vóre més enllà d'uns 30 ó 40 metres. En fi, a un li pareix que està corrent una etapa de muntanya del Tour, en estes condicions.

- Diumenge 12 de Juliol: Vall d'Alba-Atzeneta-Vistabella-Vall d'Alba. 84 km. i 1545 m+ en 3h14' a 126 ppm i 2 eixides de cadena incloses.
Per el matí vaig anar a vóre a Juanito a la cursa del Bartolo. I després había quedat en Jose per a fer aquesta ruta. Jose al final em va fallar, però com que ja m'había fet la idea, passades les 10:30 del matí me'n vaig anar cap amunt. Vaig passar un poc de calor pujant, però rés comparable a córrer a peu a eixes hores.

- Dimecres 15 de Juliol: Vall d'Alba-Els Ibarsos-Carretera de Culla per Torrematella-La Llorença-Atzeneta-Vall d'Alba-més 2 voltes al polígon industrial. 59 km. 410 m+ en 2h02' a 122 ppm.

- Diumenge 19 de Juliol: Borriol-Ctra. de Ribesalbes-Onda-Fanzara-Vallat-Argelita-Ludiente-El Castillo de Villamalefa-Llucena-Figueroles-La Foia-Alcora-Borriol. Jo em vaig dormir i vaig començar la ruta a Onda. 85 km. i 985 m+ a 128 ppm. Lluís, Juanito, Jose i Rosa que van fer la ruta completa van fer 108 km. L'eixida més guapa que he fet en bici de carretera. Lo millor com sempre eixir en els amics i l'esmorçar al Castillo.

Salut i muntanya (o en este cas, carretera).

A TOPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Tanta bicicleta te estas amariconant...........
Quant sigues home ja ho diras...

Unknown dijo...

Sí, sí, vine darrere de mi en la bici. Quan vullgues mascle.

Au.