sábado, 4 de julio de 2009

JUANITO GUANYA A BENASSAL

I ja en van dos. Segona victòria i tercer podi de la temporada per a Juanito.

Si algú pensava que lo del Montí había segut una casualitat, doncs Juanito avui a Benassal ha demostrat que no és així. I és que ara mateix està en un molt bon moment de forma. Espere que li dure molt.

El cartell d'avui a Benassal tornava a ser de primera, com a quasi totes les curses que s'estan disputant enguany a Castelló. A priori Remi, Juanito i Calvo eren el principals candidats a estar al podi. I després hi había un bon grup de corredors per a lluitar per la resta de les 10 primeres posicions, cosa que avui ha tornat a estar prou cara. Entre ells Duplas, Ezquiel Cuesta, Cristóbal Adell, M.A. Martínez, Alfonso Granell, ...


Juanito ha eixit en la mentalitat de lluitar per a estar ahí davant. I sabía que tenía que imposar el ritme del cap de cursa, ja que Remi, que la pròxima setmana torna a competir a Girona a la segona prova de la Copa d'Espanya, lo normal és que buscara una primera part de cursa "fàcil" per a desmostrar la seua qualitat a la segona part. Així que Juan, sabedor d'açò, ha eixit davant ja des de l'inici i poc a poc ha anat agafant distància respecte de Remi i Calvo que eren els seus dos perseguidors. Aquest avantatge s'ha anat aumentant fins al 1'30". En l'última part de la cursa, Remi li ha recurta 1' a Juanito, però ja no ha segut capaç de recuperar tota la diferència. Supose que Remi, sabent que Juanito sempre ix fort al principi, confiava que en algún moment de la cursa aquest afluixaría o punxaría un poc, però no ha segut així. Ha aguantat com un campió.


Finalment Juanito ha creuat la meta en primer posiciò en un temps de 1h33'19". Segon ha segut Remi en 1h33'47" i tercer Vicente Calvo en 1h36'14".

En xiques la primera classificada ha segut Sonia Escuriola en un temps de 2h10'37". El podi l'han completat dos corredores d'Atzeneta, la veterana Paqui Saura en 2h15'05" que ha entrat segona i Belen Agut en 2h15'40" que ha entrat en tercera posició.

Jo he entrat en 8ena posició. Encara que la posició no està mal, crec que he fet un temps més que discret, lluny del meu millor rendiment, i és que la bona forma ja fa massa temps que m'ha abandonat.


Allà per el mes de Febrer quan vam començar la lliga de la Comunitat Valenciana, em trobava molt fort, més que mai, i tot pintava molt bé per a la present temporada. Vaig començar a competir a uns ritmes per muntanya i en unes sensacions que abans mai no había experimentat. Pareixía que aquest tenía que ser el meu any, però a partir del mes de Març poc a poc m'he anat desunflant i el meu rendiment ha anat baixant. Ha segut una temporada més. Aleshores Juan i jo estàvem a un nivell similar i ara mateix ell està a anys llum de mí.

Ara ja tinc sensacions d'estar fora de forma total. I és que la temporada potser haja segut massa llarga per a mi. Així que serà qüestio de baixar el pistó, carregar les piles, analitzar les coses i replantejar-ne d'altres per a la pròxima temporada.

El balanç, encara que no ha segut 100% satisfactori, és positiu, ja que a principi de temporada, en la paternitat estrenada, no sabía com m'aniría la cosa. De moment, puc seguir compaginant-lo tot, encara que siga a costa de sacrificar tranquilitat i descans.

CLASSIFICACIÓ

Salut i muntanya.

2 comentarios:

jose dijo...

anim Vicent!!!!, clar que has fet bona temporada; es molt complicat rendir a tope tan de temps quan has tingut poc de temps per descansar i tindre tranquilitat. Ja ens veiem en els entrenos i ara que tinc la bici ja quedem per fer ruta.

jose dijo...

Per cert enhorabona per a Juanito; el tio te un cohet al cul.....