martes, 5 de mayo de 2009

RODATGES PER ATZENETA I BORRIOL

Aquest passat cap de setmana hem entrenat per Atzeneta i Borriol.

El dissabte vam entrenar per el circuit de la Nevera. Vam eixir des de el Pou de la Riba direcció al control doble´, i vam tirar per dins del barranc fins a la Font del Forcall, on vam agafar la senda nova que puja fins el Mas de l'Andreva, i ja des d'ací per on va la cursa, fins a la Nevera i tornar a baixar fins al Pou de la Riba.

Als habituals, que som Juan, Jose i jo (Ivan que també és habitual, porta unes setmanes fallant, ja que es casa d'ací uns díes), es va afegir aquest dissabte Tono, que va fer una caminata des de el Pou de la Riba fins a la Nevera i tornar a baixar per el mateix lloc.

Com no, després d'entrenar, si entrenem a Atzeneta, toca esmorçar al Casa Ramón.

I el diumenge vam entrenar per Borriol. Teníem un rodatge de 2h30' per muntanya i vam fer un recorregut prou muntanyer i tècnic. Vam eixir del maset de Juan i per el camí de la Joquera vam fer cap a la caseta verda. D'allí vam baixar al garrofer i vam agafar la pujada a Raca. Vam baixar de Raca per la part de Borriol i vam agafar la pista direcció a La Pobla, agafant després la senda que puja al Portell. Des d'ací pujada al Morico i baixada fins el Coll de la Mola, per a baixar després fins el Mas de Chiva. Una vegada ací, repostament d'aigua i pujada per la Senda de les Contiendes fins el Portell. D'ací a Roca Blanca i baixada fins el parany, i per la pista fins un poc abans del riu, on ens vam desviar per a pujar al tossal que hi ha just dalt del maset de Juan, per a finalment baixar al maset.

Al final 2h38' a ritme mig. Em van eixir 23,8 km. i 1295 m+ de desnivell. Vam fer un lap a la Senda de les Contiendes en menys de 15', a un ritme mig-alt, sense arribar a ser un ritme agobiant. Portant ja quasi 2 hores de rodatge, el lap és molt bo, ja que per a baixar de 15' en aquesta senda s'han d'apretar les dents. En un rodatge que vam fer els Nadals passats, ja vam baixar de 15', però aquella vegada el ritme va ser més agobiant que avui.

Va fer molt calor ja des de l'eixida, i menys mal que hi había aigua a la Font de Chiva, sino les haguerem passat canutes. Així i tot, jo vaig arribar algo deshidratat.

Llàstima que la pujada al Morico, no siga 3 vegades més llarga, ja que si ara aquest circuit ja és prou dur i tècnic, aleshores sería per a llevar-se el barret.